۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۱۶۶۶
خطیب جمعه شلمزار:

مسئولان مقصر اصلي مسائل ايجاد شده در زمينه انتقال آب/ترامپ خواست آمريکايي ها نيست

امام جمعه شلمزار در خصوص اعلام نتايج انتخابات آمريکا، انتقال آب از استان چهارمحال و بختياري، مشکلات مسکن مهر و مناسبت هاي هفته آينده نکاتي را تبيين نمود.
مسئولان مقصر اصلي مسائل ايجاد شده در زمينه انتقال آب/ترامپ خواست آمريکايي ها نيست
گزارش جهانبین به نقل از  کیار بیدار:حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار گفت: نتيجه نهايي انتخابات آمريکا اعلام شد و ترامپ در نهايت به عنوان رئيس جمهور آمريکا انتخاب شد اما اعتراضاتي که پس از اعلام نتايج در آمريکا به قوع پيوسته است حاکي از آن است که اين انتخابات و نتيجه اعلام شده آن خواست نهايي مردم آمريکانيست.

وي در بخشي از سخنان خود گفت: متاسفيم براي برخي از روشنفکر نمايان داخلي که دم از ارتباط با آمريکا مي زنند و در حالي که همه مردم در راهپيمايي روز ۱۳ آبان شعار ضد آمريکايي سر دادند وي خود را از بقيه جدا دانست و حاضر نشد پا بر روي پرچم ظلم و استکبار بنهد در حالي که در خود کشور آمريکا مردم عادي که انتخاب شدن ترامپ به عنوان رئيس جمهور را بر نمي تابند در اعتراض به نتيجه نهايي پرچم آمريکا را به آتش کشيدند.

امام جمعه شلمزار با انتقاد از رفتار اساتيد غرب زده دانشگاهي که سعي در تطهير آمريکا و جنايات اين کشور دارند خطاب به وزير علوم، تحقيقات و فنآوري گفت: تا کي بايد کشور ما تاوان بي خردي و کم عقلي و بد تدبيري برخي از اساتيد دانشگاهي را بدهد که حتي حاضر نيستند جنايات آمريکا را قبول کنند و براي دانشجويان تبيين نمايند.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه به موضوع انتقال آب استان چهارمحال و بختياري به ديگر استان ها اشاره کرد و گفت: همه جاي ايران آستان و استان ماست و بايد همه ي ايرانيان متحد و همدل باشند اما اگر قرار باشد آب استان چهارمحال و بختياري براي آباداني استان هاي کويري کشور انتقال يابد و اين استان ويران شود به هيچ عنوان اين اجازه داده نمي شود و ضمن اعلام آمادگي خود از فرماندار شهرستان کيار خواست با قدرت در برابر زياده خواهي ها ايستادگي نمايد.

وي افزود: مشکلات به وجود آمده در زمينه انتقال آب تقصير مردم نيست و قطعا مسئولان مقصران صد در صد اين قصيه اند و اگرچه موضوع انتقال آب موضوعي ملي است اما نبايد مردم متضرر اين مساله ملي شوند.

امام جمعه شلمزار به مسله مسکن مهر نيز ورود کرد و با انتقاد از دولت به خاطر کوتاهي هاي انجام شده طي سه سال گذشته گفت: دولت مقصر اصلي بي خانماني تعداد بسياري از مردم به دليل بي مهري به مسکن هاي مهر است.

حجت الاسلام سلطانزاده در خاتمه به مناسبت هاي پيش رو اشاره کرد و گفت: در هفته آينده مناسبت هايي همچون رحلت علامه وارسته علامه طباطبايي، شهادت برادران زين الدين، آزاد سازي سوسنگرد را پيش رو داريم که اميداريم متوليان فرهنگي با برنامه ريزي درست و دقيق نسبت به بزرگداشت اين مناسبت ها اقدام نمايند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۱:۴۴

12 Jan 2020