۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۸۴۴۴
پیام تسلیت سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

آیت‌الله مهدوی کنی یار وفادار امام(ره) و رهبری بود

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام مشترک، رحلت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
آیت‌الله مهدوی کنی یار وفادار امام(ره) و رهبری بود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام تسلیت مشترک، یاد و نام حضرت آیت الله مهدوی کنی را گرامی داشتند.

در این پیام با تسلیت رحلت عالم جلیل القدر، یار صدیق حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حامی و پشتیان امین مقام عظمای ولایت و رهبری نظام، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد رضا مهدوی کنی به وجود اقدس بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت مبارز، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و به ویژه خانواده معزز ایشان و ملت بزرگ ایران اسلامی، از درگاه حضرت حق برای روح آن عالم وارسته علو درجات و برای بازماندگان رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، صبر و اجر جزیل مسئلت شده است.

در بخشی از این پیام، ضمن تجلیل از سلوک سیاسی این عالم مجاهد در همراهی با حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در همه مواقع سخت انقلاب اسلامی، تصریح شده:‌ رحلت حضرت آیت الله مهدوی کنی، ضایعه ای سنگین برای ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی است.

در این پیام تأکید شده: حضرت آیت الله مهدوی کنی در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم برای دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی قرار داشت و از کسانی بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و توفان‌های انقلاب تغییر نداد و نسبت به امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب کاملا وفادار بود.

گفتنی است: از سوی دولت، دو روز عزای عمومی به مناسبت رحلت حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۲۱

16 Feb 2020