۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۹۰۶۴
امام جمعه لردگان:

روز جهاني قدس، روز حمايت از مردم رنج‌ کشيده کشور فلسطين است

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس يک تکليف شرعي و ديني است.
روز جهاني قدس، روز حمايت از مردم رنج‌ کشيده کشور فلسطين است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري امام جمعه و رئيس ستاد انتفاضه و قدس شهرستان لردگان اظهار کرد: از سوي رژيم اشغالگر اسرائيل ستم‌ها و ظلم‌هاي فراواني به مردم مظلوم فلسطين وارد مي‌شود و يک روز کشور فلسطين از دست جنايتکاران اسرائيلي رها خواهد شد و اين روز نزديک است.

امام جمعه شهرستان لردگان بيان داشت: راهپيمايي روز جهاني قدس بايد همانند سال‌هاي گذشته باشکوه خاصي برگزار شود و روز جهاني قدس روز حمايت از مردم رنج‌کشيده کشور فلسطين است.

 

وي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس را يک تکليف ديني براي مومنان برشمرد و بيان داشت: حمايت از مردم مظلوم فلسطين وظيفه ذاتي و شرعي هر انسان مومن و انسان دوست است و همه‌ ملت‌ها بايد انزجار خود را از جنايات بي‌شمار رژيم اشغال‌گر اسرائيل اعلام کنند.

 

انصاري با اشاره به جنايات ضدحقوق بشر رژيم اشغالگر اسرائيل عنوان کرد: رژيم اشغالگر اسرائيل، جنايت‌هايي ضدحقوق بشر در کشور اشغالي فلسطين انجام مي‌دهد و هرساله زنان، کودکان و مردان بي‌گناه فلسطيني را به شهادت مي‌رساند.

 

وي با اشاره به اينکه مردم ولايت‌مدار و هميشه در صحنه شهرستان لردگان امسال نيز باحضور گسترده و باشکوه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس مشتي محکم بر دهان کشورهاي استکبار مي‌زنند افزود: مردم شهرستان لردگان هميشه در همه‌ عرصه‌هاي اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي حضوري پررنگ در کشور داشته و خواهند داشت.

گفتني است، راهپيمايي روز قدس امسال در شهر لردگان از چهار راه قدس به سمت چهارراه بسيج، چهار راه شهرداري و به طرف مصلاي بزرگ لردگان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /
630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۵:۵۰

17 Jan 2020