۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۳۵۰۹۴

اصل مقابله و مبارزه با دشمن اتحاد و هم بستگي ملي است

معاون اداره اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بخيتاري با بيان اينکه بايد اتحاد ملي و انسجام اسلامي در جامعه براي مقابله با دشمن بزرگ امريکا و اسرائيل وجود داشته باشد، ابراز کرد: مومن بايد در مقابل چنين دشمني هوشيار باشد.
اصل مقابله و مبارزه با دشمن اتحاد و هم بستگي ملي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سامان ما، معاون اداره اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال و بختياري در سخنرانی روز قدس شهرستان سامان با بيان اينکه مومن در مقابل دشمنان هوشيار است، بيان داشت: اصل مقابله و مبارزه با دشمن لجوج و استکبارگر اتحاد امت اسلامي است.

محمدي با تاکيد بر اينکه بايد اتحاد ملي و انسجام اسلامي در جامعه براي مقابله با دشمن بزرگ امريکا و اسرائيل وجود داشته باشد، اذعان داشت: لازم است برای مقابله با این دشمن مباني انقلاب را با صراحت بيان شود.

معاون اداره اوقاف و امور خيريه استان چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه آمريکا شیطان بزرگ است، بيان داشت: مرگ بر آمريکا که امروز شما سر داديد از اصول توحيد است.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي با بيان اينکه اسرائیل مسجد که قلب حاکميت الله است را نشانه گرفته بيان داشت: يکي از اصول مبارزه با دشمن، شناخت دشمن و شناخت شيوه دشمني دشمن است.

محمدي با اشاره بر اينکه کساني که مي گويند فلسطين ربطي به ايران ندارد بدانند، فلسطين مساله اول جهان اسلام است، بيان داشت: با توجه به فرمايشات رهبري خط مقدم ما فلسطين است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۷:۴۴

30 Dec 2019