۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۶۵۳۴
امام‌جمعه شهر فارسان:

رژيم صهيونيستي بداند نزديکي به مرزهاي ايران، ما را به شعارمان نزديک تر مي کند

امام جمعه شهر فارسان گفت: رژيم صهيونيستي بداند نزديکي به مرزهاي ايران نه‌تنها منافع و امنيت آن‌ها را تأمين نمي‌کند بلکه ايران زودتر از موقع موعد مقرر به شعار اصلي خود را خواهد رسيد که آن شعار همان مرگ بر اسرائيل است و اسرائيل از بين رفتني است.
رژيم صهيونيستي بداند نزديکي به مرزهاي ايران، ما را به شعارمان نزديک تر مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: همه شما و خودم را به پارسايي و پرهيزکاري و کسب تقوا در همه شئون و احوال زندگي سفارش و دعوت مي‌کنم، مولا اميرالمؤمنين در باب تقوا در خطبه 190 چنين مي‌فرمايند: همواره تقوا بر امت‌ها و نسل‌هاي گذشته عرضه‌شده است، بشر در همه تاريخ و در همه نسل‌ها نيازمند به تقوا و روح پرهيزکاري بوده است.

وي تصريح کرد: هيچ‌گاه پيام تقوا در تاريخ منقطع نشده است، (لِحَاجَتِهِمْ إِلَيْهَا غَداً) چرا همه انبيا و اوليا در طول نسل‌ها و عصرها مردم را به تقوا فراخوانده‌اند؟ چون اين مردم به تقوا نيازمند هستند. روزي که قيامت برپا شود و همه انسان‌ها به آن روز برگردند و در آن محشور شوند همگان حس خواهند کرد که به تقوا نياز داشته‌اند، پارسايي مهم‌ترين توشه‌اي است که در آن روز بزرگ فريادرس همگان خواهد بود بعدازاينکه حضرت تأکيد مي‌کردند در بياناتشان بر ابعاد تقوا، دامنه آن، اثر تقوا و بر نياز هميشگي انسان‌ها يک حسرتي را هم بيان مي‌کنند: «فَمَا أَقَلَّ مَنْ قَبِلَهَا وَ حَمَلَهَا حَقَّ حَمْلِهَا» اين تقوا که مهم‌ترين نياز بشر در همه تاريخ است.
 
وي اظهار اشت: در باب عاشورا صحبت بسیار شده،  ولي از آن‌طرف هم يک غفلت‌هايي شده و تحريف‌هايي اتفاق افتاده که يکي از مهم‌ترين تحريفات در حادثه‌ عاشورا که از آن غفلت مي‌شود اين است که از  عظمت واقعه بکاهيم.
 
امام جمعه فارسان به هفته نيروي انتظامي اشاره داشت و گفت: از نيروي انتظامي به خاطر خدمات و زحمات فراواني که داشتند به‌خصوص در دهه محرم و ايامي که به آن‌ها منصوب است تبريک عرض مي‌کنم خداوند انشالله اين نيروي پرتوان را در خدمت نظام و انقلاب تحت هدايت‌هاي رهبري معظم و فرماندهي کل قوا براي ياري حضرت ولي‌عصر ارواحنا له الفدا تأييد بفرماييد.

امام جمعه فارسان بیان داشت: 16 مهرماه سالگرد شهادت سردار سرتيپ حسين همداني است در کشور سوريه در دفاع از حرم حضرت زينب سلام‌الله عليها است، خداوند اين شهيد عزيز و همه شهدا به‌خصوص شهداي مظلوم مدافع حرم را با اوليايش محشور کند و ملت مظلوم عراق و سوريه را از شر کفر و تکفيري‌ها نجات عنايت بفرماييد.

وي تصريح کرد: مناسبت ديگر سه‌شنبه 19 محرم‌الحرام حرکت اسراي کربلا به‌طرف شام است، نکته‌اي که اينجا بايد عرض کنم در طول تاريخ حکومت‌هاي ستمگر براي تثبيت قدرت خود برنامه‌هايي را اجرا مي‌کنند براي حذف رقيب حال اگر شخصيت رقيب از جايگاه بالا و والايي در عرصه‌هاي سياست و ديانت و دانش برخوردار باشد در مرحله اول به ترور شخصيتي  رو مي‌آورند تا افکار عمومي را براي ترور فيزيکي‌اش راضي و قانع کنند و همين جريان را در مناسبت‌هاي مختلف و در زمانه‌اي مختلف انجام دادند.

سازمان ملل اين اقدام اقليم کردستان عراق را برخلاف ثبات و امنيت منطقه دانست

حجت الاسلام ملک پور گفت: مطلب ديگر که در مورد مسائل منطقه است مقامات اقليم کردستان عراق در شرايطي همه‌پرسي جدايي‌طلبي از عراق را انجام دادند که منطقه در موقعيت مناسب قرار ندارد به‌طوري‌که بسياري از کشورهاي دنيا در نشست اخير سازمان ملل اين اقدام اقليم کردستان عراق را برخلاف ثبات و امنيت منطقه دانستند و حتي در کشورهايي مثل عربستان که رابطه مناسبي با دولت شيعي عراق ندارد جدايي کردستان از عراق  را موجب افزايش بحران داخلي و بي‌ثباتي منطقه اعلام کردند.

وي اظهار داشت: همانطوري که هفته قبل عرض شد پشت پرده اصلي اين حرکت رژيم صهيونيستي و نظام استکباري آمريکاي جنايتکار است و نظام سلطه دنبال بي‌ثباتي منطقه است اين وسط ضرورت اقدام مشترک کشورهاي منطقه را مي‌طلبد و قطعاً کشورهاي مثل جمهوري اسلامي ايران، ترکيه و عراق که مرزهاي مشترک با اقليم کردستان دارند ساکت نمي‌نشينند.

رژيم صهيونيستي بداند نزديکي به مرزهاي ايران، ايران را به شعار خود نزديک تر مي کند

وی بیان داشت: رژيم صهيونيستي بداند نزديکي به مرزهاي ايران  نه‌تنها منافع و امنيت آن‌ها را تأمين نمي‌کند بلکه ايران زودتر از موقع موعد مقرر به شعار اصلي خود را خواهد رسيد که آن شعار همان مرگ بر اسرائيل است و اسرائيل از بين رفتني است.

امام جمعه فارسان گفت: نکته آخر جا دارد بنده تشکر کنم از مسئولان شهرستان به‌خصوص فرماندار محترم و همکارانشان که در اين چند روزي که بنده در شهرستان حضور دارم دارند زحمت مي‌کشند تلاش مي‌کنند و چند موردي از مشکلات مردم بود که ارجاع داده شد با جديت دنبال رفع آن‌ها بودند که انشالله نتيجه برخي از آن‌ها به اطلاع مردم عزيز خواهد رسيد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۲:۵۵

31 Dec 2019