۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۲۵۹۴
امام جمعه شهرکرد:

عده‌ای می‎خواهند حماسه آفرینی مردم را به نفع خود مصادره کنند

عده‌ای می‎خواهند حماسه آفرینی های مردم را به نفع خود مصادره کنند که به آن‌ها توصیه می‌کنم به جای این سیاسی‎بازی‌ها به فکر خدمت به مردم باشند.
عده‌ای می‎خواهند حماسه آفرینی مردم را به نفع خود مصادره کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: 35 سال است که غرب و به ویژه آمریکا به دشمنی با نظام اسلامی برخاسته اما به پشتوانه ولی فقیه و حضور همیشه در صحنه مردم نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: مردم با حضور غرورآفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی را تکمیل کردند و بار دیگر استواری و ثبات قدم خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب را به همگان ثابت کردند.

نکونام با بیان اینکه ملت ایران، ملت اسلام است، گفت: پایان این مقاومت، وعده الهی و پیروزی نهایی است.

وی تصریح کرد: ملتی که مقاوم است و در مسیر حق استقامت و پایداری می‎کند، بی‌شک پیروز نهایی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطاب به مسئولان کشور گفت: ملت ایران ملتی بصیر و لایق هستند که باید تا می‎توان به آن‌ها خدمت کرد و قدر آن‌ها را دانست.

نکونام افزود: عده‌ای می‎خواهند کارهای مردم را به نفع خود مصادره کنند که به آن‌ها توصیه می‌کنم به جای این سیاسی‎بازی‌ها به فکر خدمت به مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: این موقعیت‌ها و پست‌های سیاسی زودگذر است و تنها کاری که باید کرد این است که تمام هم و غم خود را برای گره‌گشایی از کار مردم قرار داد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۱:۳۹

4 Jan 2020