۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۳۶۵۴
شهردار باباحيدر:

کاشت 100 اصله نهال همزمان با هفته منابع طبيعي در شهر باباحيدر

شهردار باباحيدر گفت: در شور و هيجان نوروزي، ارج نهادن به درخت و درک اهميت آن در سلامتي شهر و زندگي‌مان، مراسم درخت کاري با حضور مسئولين شهر باباحيدر برگزار شد.
کاشت 100 اصله نهال همزمان با هفته منابع طبيعي در شهر باباحيدر
به گزارش جهانبین نیوز، سيدقاسم مرتضوي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن تبريک هفته منابع طبيعي بيان داشت: حيات و زندگي ما از برکت منابع طبيعي، درخت و سبزي است، اگر درختان و مراتع ما تخريب شود، زندگي ما نابود می‌شود بنابراين ما در همه حال به‌ويژه در هفته منابع طبيعي بايد هميار طبيعت باشيم و درختي بکاريم.

وي تصريح کرد: درختان، ريه زمين و جزء ثروت‌هاي ملي هر کشور و تمام مردم روي زمين، به شمار مي‌آيند. در نتيجه، حفظ و نگهداري از آن‌ها وظيفه ملي و ميهني و نيازمند عزم همگاني در اين راستااست.


 
وي اظهار داشت: هفته درختکاري، بهانه اي است براي اين که ما به محيط زيست بيشتر توجه کرده و به آن احترام گذاشته، و در راستاي حفظ و احياء آن بيشتر دقت کنيم. اميد است که با کاشتن حتي يک نهال، شهر و روستاي زيباتر و سرسبزتري را براي خود و آيندگان مهيا کنيم.
 
وي در ادامه با بيان اينکه همه ما بايد «هميار طبيعت باشيم» تصريح کرد: هفته منابع طبيعي فرصت بسيار خوبي براي آشنايي بيشتر مردم با منابع طبيعي و فرهنگسازي کاشت درخت با هدف گسترش فضاي سبز و ايجاد هوايي پاک و سالم در تمام نقاط کشور خواهد بود.


اين برنامه با حضور امام جمعه باباحيدر نماينده ولي فقيه در جهادکشاورزي،معاونت جهادکشاورزي،رياست منابع طبيعي وآبخيزداري شهرستان،شوراي اسلامي وکارکنان شهرداري 100 درخت در بلوار امام روبروي اورژانس کاشته شد. اين برنامه توسط شهرداري باباحيدر اجرا شد.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۲۸

30 Dec 2019