۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۳۸۶۰۴
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری ،

مهجور ماندن قرآن در بین مسلمانان، خطر بزرگی است که جامعه اسلامی را تهدید می کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت : مهجور ماندن قرآن در بین مسلمانان ، از خطرات بزرگی است که جامعه اسلامی را به شدت تهدید می کند، تقویت سبک زندگی قرآنی راهکار مصون ماندن جامعه از خطرات و آسیب ها است.
مهجور ماندن قرآن در بین مسلمانان، خطر بزرگی است که جامعه اسلامی را تهدید می کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شب گذشته (۲۹ بهمن) در اولین یادواره شهدای قرآنی با عنوان «سوره های سرخ» که در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت : مهجور ماندن قرآن در بین مسلمانان ، از خطرات بزرگی است که جامعه اسلامی را به شدت تهدید می کند.

وی به اقدامات دشمن در فاصله اندازی بین مسلمانان و قرآن اشاره و افزود: دشمنان اسلام بخوبی دریافته اند که اگر بخواهند جامعه اسلامی را به سمت نابودی بکشانند باید قرآن را از این جامعه دور کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: ارائه سبک های زندگی غربی و سبک های خودساخته درونی تلاشی در راستای تحقق هدف شوم دشمن است که باید در این خصوص هوشیار بود.

امام جمعه شهرکرد تقویت سبک زندگی قرآنی را راهکار مصون ماندن جامعه از خطرات و آسیب ها دانست و گفت: امروز سبک زندگی قرآنی در جامعه مغفول مانده از همین رو دچار گرفتاری های بسیاری شده ایم.

نکونام بابیان اینکه ۹۰ درصد از قرآن در زندگی افراد جاری نشده است، افزود: توجه به آموزه های قرآنی در روابط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، معاشرت ها و فضای حاکم بر نهادهای دولتی بسیار کمرنگ و به مرز هشدار رسیده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر قرآن در زندگی افراد وارد شود زندگی بسیار لذت بخش می شود.

نکونام توصیه کرد: قرآن و آموزه های انسان ساز آن بیش از پیش به زندگی افراد وارد تا پیام اولیای الهی و شهدا در جامعه عملی شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۷:۳۳

31 Dec 2019