۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۶۳۷۴

بیانیه هیئت فاطمه الزهراء شهرستان لردگان در حمایت از مردم غزه

خاک غزه امروز گلگون و خونبار زهر سکوت حکام خائن و دولت های عافیت طلب است. باریکه غزه در محاصره شرارت آمریکایی و توحش صهیونیستی است.
بیانیه هیئت فاطمه الزهراء شهرستان لردگان در حمایت از مردم غزه

به گزارش جهان بین نیوز، با توجه به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه و قتل عام وحشیانه زنان و کودکان بی دفاع این منطقه و همچنین در پیش بودن روز جهانی قدس هیئت فاطمه الزهراء شهرستان لردگان بیانیه ای بدین شرح صادر نمود.

قال رسول الله (ص): من اصبح و امسی و لم یهتم بامر من امور المسلمین فلیس بمسلم

امروز غزه در خون می‌غلطد. در آتش می‌سوزد و از پژواک نعره‌های ددمنشانه تندیس آزادی به خود می‌پیچد.

امروز این غزه است که از دستان خونبار این پدرخوانده دموکراسی هدیه ماه مبارک رمضان را می‌گیرد.

خاک غزه امروز گلگون و خونبار زهر سکوت حکام خائن و دولت های عافیت طلب است. باریکه غزه در محاصره شرارت آمریکایی و توحش صهیونیستی است و امروز این غزه است که در ماتم صورت‌های سوخته و دستان بریده، چشمان پر اشک و آه کودکان مظلوم و زنان بی دفاع خود، نه آرام، بلکه خروشان و توفنده به سوگ نشسته است.

لذا هیئت فاطمه الزهرا شهرستان لردگان ضمن محکومیت جنایات رژیم اسرائیل غاصب و اعلام حمایت و همدردی با مردم مظلوم غزه از عموم مردم مسلمان و ولایت مدار شهرستان لردگان خصوصاً هیئات مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) می خواهد  تا با حضور یکپارچه و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با تمام قدرت بر سر دولتهای ظالم خصوصاً اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و حامیان آنها فریاد بزنند و از حق غصب شده مردم مظلوم فلسطین بخصوص مردم نوار غزه دفاع نمایند.

به امید پیروزی اسلام و مسلمین در سرتاسر عالم

انتهای پیام/

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۲۳

28 Dec 2019