۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۳۸۴۴
واکنش سايت انسجام ملي به گزارش کوهرنگ خبر

اقدام دير هنگام در ثبت قوم لر در سايت انسجام ملي/آقاي يونسي لطفا شفاف سازي کنيد+ سند

اين سايت که در اقدامي عجيب و تفرقه انگيزانه قوم لر را از قوميت هاي موجود در سايت خود حذف کرده بود ديروز مجددا قوم لر را اضافه کرد.
اقدام دير هنگام در ثبت قوم لر در سايت انسجام ملي/آقاي يونسي لطفا شفاف سازي کنيد+ سند
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، سايت انسجام ملي وابسته به رئيس جمهور در واکنش به خبر 7 مرداد ماه کوهرنگ خبر مبني بر حذف نام قوم لر و بختياري از اقوام ايراني در سايت خود واکنش نشان داد و اين قوم را به ساير اقوام ايراني اضافه کرد.

اين سايت که در اقدامي عجيب و تفرقه انگيزانه قوم لر را از قوميت هاي موجود در سايت خود حذف کرده بود ديروز مجددا قوم لر را اضافه کرد.

حال اين سوال پيش مي آيد که چرا اين اقدام، ثبت قوم لر دير هنگام در سايت انسجام ملي انجام شده است ؟

آقاي يونسي مدير مسئول سايت انسجام ملي بايد اين اقدام را شفاف سازي کنند که چرا ثبت قوم لر که از بزرگترين قوميت هاي جهان و کشور است دير مورد توجه آقاي مشاور هميشه حاشيه ساز رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي قومي و مذهبي قرار گرفت است که ديروز نام اين قوم را در سايت خود درج کردند ؟

آيا جناب علي يونسي با هدف خاصي اين قوم را از قوميت هاي ايراني جدا کرده است يا جناب مشاور رئيس جمهور از بيماري آلزايمر و فراموشي رنج مي برند ؟

علي يونسي که سابقه اظهار نظرات جنجالي زيادي را در کارنامه خود دارد و به دادگاه ويژه روحانيت هم احضار شده است، نيز بارها با اظهارات خود از جمله گفته بود که در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدني نفوذ ماست، بلکه هويت، فرهنگ، مرکز و پايتخت ماست و اين مسئله هم براي امروز و هم براي گذشته است با اين اقدام خود بازم حاشيه ها را به سمت خود کشاند.

وي که دوست دارد هميشه در کانون خبرها و توجهات باشد و همواره به خاطر اظهارات غير واقعانه و توهين کننده باعث اخلال در نظم جامعه قرار گرفته است.

اين اظهارات و اقدامات حاشيه اي مشاور رئيس جمهور باعث شده است که رسانه‌هاي غربي و دشمنان مخالف جمهوري اسلامي ايران در راستاي پروژه‌هاي ايران‌ هراسي سخنان او را برجسته کرده و قوميت هاي ايراني را بر عليه هم بکشانند تا نسبت به اين گفته‌ها واکنش نشان دهند.


سايت انسجام ملي قبل از خبر کوهرنگ خبر در مورد خبر حذف قوم لر از اقوام ايراني


سايت انسجام ملي بعد از خبر کوهرنگ خبر در مورد خبر حذف قوم لر از اقوام ايراني




گزارش از همت بدري فرد شهرستان کوهرنگ


انتهاي پيام1020ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۵:۳۵

7 Feb 2020