۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۹۷۸۴

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به دنبال انتشار گزارشی با عنوان "حواشی پررنگ‌تر از متن!/ آقای استاندار! آبروی استان را اعاده کنید"، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوابیه‌ای صادر کرد.
جوابیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال انتشار گزارشی با عنوان "حواشی پررنگ‌تر از متن!/ آقای استاندار! آبروی استان را اعاده کنید"، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوابیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ» (الحجرات، ۶)

"اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد، اگر فاسقى براى شما خبرى آورد بررسى و تحقيق كنيد تا مبادا گروهى را به نادانى آسيب رسانيد، آن گاه از كرده خود پشيمان گرديد."

امروزه جهان بیش از هر دوره‌ی دیگری به اهمیّت «خبر» و نقش سازنده یا تخریبی آن در جهت دادن به اذهان عمومی و شکل دادن به ساختارهای فردی و اجتماعی در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، تربیتی و...، پی‌برده است و بیش از گذشته می‌داند یک خبر، می‌تواند جریانی سالم یا انحرافی ایجاد کند.

پاسخ به مطالب درج شده در جهانبین نیوز به اطلاع میر ساند ایجاد ترس و اضطراب در جامعه با شایعه‌پراکنی‌ها و سخنان بی‌اساس و بدون پشتوانه خطای بزرگ محسوب می‌شود.

با یاری خداوند و تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نسبت به چند سال گذشته در جریان پیشرفت های چشمگیری قرار گرفته است به گونه ای که با وجود محرومیت‌های استان از منابع و کمبود امکانات، با همت مدیران دانشگاه و با کمترین هزینه‌ها، حیطه بهداشت، درمان و سلامت استان در بهترین وضع خود قرار گرفته و رضایت هم استانی‌های عزیز را در جای جای استان بدست آورده.

کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی شهرکرد، توسعه و راه اندازی فاز دو بیمارستان شهداء لردگان، کلنگ زنی فار دو بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان، عملیات فاز الحاقی بیمارستان هاجر (س) شهرکرد، توسعه تختهای مراقبت ویژه بیمارستان‌های آیت الله کاشانی و هاجر (س) شهرکرد، تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن، توسعه بیمارستان امام رضا (ع) اردل، توسعه پایگاه‌های بین‌جاده‌ای اورژانس ۱۱۵، تاسیس و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی ده‌ها طرح و برنامه دیگر در همین سالهای نزدیک و اخیر اتفاق افتاده که ان شاالله مرضی درگاه حضرت حق تعالی خواهد بود.

در زمینه هتلینگ ذکر این نکته بسیار ضروری است که برنامه هتلینگ بیمارستان‌ها به‌عنوان یک بسته مستقل از هفت بسته طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان مورد توجه مسئولان نظام سلامت استان قرار گرفته است و همه منابع تخصصی به‌منظور تامین رفاه حال بیماران و همراهان آنان در بیمارستان‌های سراسر استان به تفکیک هزینه گردیده است، که شاهد مدعا، بیماران بستری در بخش‌ها می‌باشد. رشد علمی در حوزه‌های آموزشی وپژوهشی دانشگاه در این دوره همه و همه از خدمات ارزنده مدیریت مجموعه علوم پزشکی می‌باشند که مدارک و مستندات آن حاضر و آشکار هستند. همواره کسانی در این سیستم راه پیدا می‌کنند که بتوانند خدمت‌گذار تمام و کمال مردم باشند و عالی ترین سطح خدمات را ارائه دهند. وجود فوق تخصص‌ها و فلوشیپ‌هایی نظیر قلب و آنژیوپلاستی، جراحی کودکان، انکولوژی اطفال، ناباروری و... برای اولین بار در این دوره باعث مطرح شدن مراکز درمانی شهرکرد در سراسر کشور شده و هرکدام از همکاران که خطایی مرتکب شوند که موجب هدر رفتن سرمایه و سلامت مردم استان شود قطعا با برخورد جدی از سوی مسولین این سازمان مواجهه می‌گردد چراکه مدیران در مقابل جان و مال مردم مسئول هستند.

درخصوص موضوع لغو قرارداد پزشک اشاره شده در گزارشات به اطلاع می‌رساند قرارداد پزشک مورد نظر با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به اتمام رسیده و دانشگاه در انتخاب پزشکان قراردادی مختار است لذا درصورتی که عملکرد همکاران محترم مورد رضایت نباشد دانشگاه از همکاری با آنان معذور است. و همانطور که اشاره شد دانشگاه در بالین به این شاخه پزشکی بی نیاز است و پزشکان توانمند متخصص وفوق تخصص و فلوشیب رشته قلب در کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) و حضرت رسول (ص) در تمام ایام کاری هفته آماده خدمات تخصصی به مراجعین محترم و هم استانی‌های عزیز می‌باشند. برای اولین بار در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی ۱۶ متخصص، فلوشیپ و فوق تخصص قلب در مرکز استان و ۹ نفر متخصص قلب در شهرستان‌ها مشغول خدمت رسانی تمام وقت به هم‌استانی‌های محترم می‌باشند که بی‌سابقه می‌باشد و قرارداد نبستن با یک نفر که دنبال ارجاع بیماران از بخش دولتی به بخش خصوصی می‌باشد کوچک‌ترین خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نخواهد کرد.

به اطلاع افرادی که شایعه‌پراکنی می‌کنند و به دنبال ایجاد خلل در اداره جوانب مختلف نظام مقدس کشور عزیزمان هستند می‌رسانیم مطمئن باشید مدیران توانمند ما در این عرصه، با ساختن این متون عوام فریبانه و ظاهرسازی‌ها لحظه‌ای از تلاش خویش باز نمی‌نشینند و بیش از پیش پیشرفت خواهند کردو به وعده الهی باور دارند که "الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا و در راه خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان لحظه‌ای تردید به خود راه نخواهند داد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۱۲

18 Jan 2020