۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۷۷۲۴
در تابستان امسال

3500 نفر در استان آموزش صحیح خوانی قرآن کریم فراگرفتند

مسئول دارالقرآن الکریم استان چهارمحال و بختیاری از آموزش صحیح خوانی قرآن کریم به ۳۵۰۰ قرآن آموز در طول تابستان سال جاری خبر داد.
3500 نفر در استان آموزش صحیح خوانی قرآن کریم فراگرفتند
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی پرتوی گفت: در تابستان امسال ۳۵۰۰ قرآن آموز در موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی سراسر استان چهارمحال و بختیاری دوره های آموزش صحیح خوانی قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به این که عمده فعاليت دارالقرآن استان در قالب ۴۵ موسسه قرآني، ۲۵ خانه قرآن شهري و ۷۲ خانه قرآن روستايي انجام مي شود، ادامه داد: در طول فصل تابستان ۸ کرسی تلاوت و ۳ محفل انس با قرآن نیز در استان برگزار شده است.

پرتوی گفت: امسال همچنین در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان ۲۹ مراسم جز خوانی تحت عنوان با قرآن در رمضان از طرف دارالقرآن الکریم در سراسر استان برگزار شد.

مسئول دارالقرآن الکریم با بیان اینکه در طول تابستان مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم و مرحله اول اعطای مدرک به داوران قرآن از سوی دارالقرآن الکریم برگزار شد، تشریح کرد: در نیمه دوم سال نیز برگزاری ۳ مسابقه سراسری تلاوت، تسنیم و تفسیر نورالهدی در دستور کار دارالقرآن الکریم استان خواهد بود.

وی گفت: همچنین پیش بینی می شود در فصل پاییز دارالقرآن الکریم استان برای نزدیک به ۱۷۵۰ قرآن آموز دوره های آموزش صحیح خوانی قرآن کریم و برای نزدیک به ۱۰۰ نفر دوره های آموزش تربیت معلم قرآن کریم را برگزار نماید.

پرتوی ادامه داد: تلاش می کنیم در فصل پاییز حداقل ۱۱ کرسی تلاوت و ۵ محفل قرآنی با شکوه را از طرف دارالقرآن الکریم در سراسر استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۷:۱۴

1 Feb 2020