۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۳۴۱۰
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

برگزاري کنفرانس حمايت ار انتفاضه فلسطين نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوري اسلامي ايران است

خطيب نماز جمعه کوهرنگ گفت: برگزاري کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين در تهران نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوري اسلامي ايران براي احقاق حقوقشان است و مساله فلسطين مساله مهم جهان اسلام است.
برگزاري کنفرانس حمايت ار انتفاضه فلسطين نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوري اسلامي ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام طباطبايي، خطيب نماز جمعه کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته شهرستان کوهرنگ با اشاره به روايتي از پيامبر اکرم ( ص) مبني بر عظمت و شان حضرت فاطمه زهرا ( س ) و اجر والاي صلوات بر ايشان مردم را به برگزاري هر چه باشکوهتر مجالس فاطمي دعوت کرد.

وي در بخش ديگري از خطبه ها برگزاري کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين در تهران را نشانه اعتماد جهان اسلام به جمهوري اسلامي ايران براي احقاق حقوقشان دانست و گفت مساله فلسطين مساله مهم جهان اسلام است و بايد با وحدت و هم افزايي همه ملتهاي و دولت هاي اسلامي پيگيري شود.

حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به سکوت مجامع بين المللي در مقابل فجايعي که حکومت ال خليفه خبيث در بحرين به وجود آورده است اشاره کرد و به برگزاري اجلاس هاي گوناگون در حمايت از حکومت عربستان و تروريست هاي وهابي و سلفي در مقابل دولت قانوني سوريه اشاره کرد و گفت: اين يکي از جلوه هاي پارادوکس و فريبکاري ابر قدرتهاي شيطاني به ظاهر مدافع حقوق بشر است و بايد ملتهاي مسلمان براي دفاع از مردم مظلوم بحربن و حمابت از انها به پا خيزند.

ريس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با اشاره به 8 اسفند ماه روز امور تربيتي و تربيت اسلامي و مطالبات مقام معظم رهبري در ديدار با شاعران مذهبي گفت: اينکه ايشان شاعران ديني را در قبال سبک زندگي مسول ميدانند يکي از جلوه هاي تربيتي است که بار ان بر دوش شاعران و هنر مندان متعهد و انقلابي جامعه ميباشد و شاعران و اهل هنر با سرودن اشعاري با مضامين ناب تربيتي ديني و انقلابي و ساختن فيلمها و برنامه هاي با همين ايتم ها بايد به تقويت بنيان هاي فکري و تربيتي جامعه بپردازند.

امام جمعه شهرستان کوهرنک با اشاره به سفر معاون وزير نيرو به شهرستان کوهرنگ به بيان مطالبات مهم و اساسي مردم شهرستان و استان در حوزه حق ابه ها و عملياتي کردن تعهدات وزارت نيرو و اب منطقه اي پرداخت و گفت: اميدواريم در جلسه اي که در تهران با حضور استاندار محترم و مسولان مربوطه در وزارت نيرو برگزار ميگردد اين مطالبات جنبه عملياتي پيدا کند.

حجت الاسلام طباطبايي ضمن اظهار تاسف عميق از بحران ريزگردها و قطعي خدمات زير ساختي در استان خوزستان بويژه شهر اهواز ان را نتيجه سهل انگاري و بي کفايتي بعضي مسولان زير ريط دانست و ضمن انتقاد شديد از برگزاري جلسه ستاد بحران استان خوزستان در تهران گفت: اي کاش مسولين براي يک روز هم که شده به اهواز مي امدند و اين جلسه در همان شرايط بحراني در اهواز برگزار ميشد تا درک بهتري از عمق فاجعه داشتند.

وي تصريح کرد: حق خوزستان اين نيست که مادر خرج همه استان هاي مرفه بويژه پايتخت باشد و خود با اين همه محروميت و نارسايي دست به گريبان باشد.

امام جمعه کوهرنگ با گلايه شديد از بعضي از اظهارات صد درصد خلاف واقع و نادرست معاون رييس جمهور در امور محيط زيست کشور گفت: اينگونه اظهارات در پيشگاه مردم مظلوم و رنج کشيده ولي مقاوم و اگاه خوزستان چيزي جز نمک پاشيدن به زخم انان نبود و حقيقت اين است که سازمان محيط زيست کشور يکي از فشل ترين مجموعه هاي اين دولت است که جز عملکرد محيط بانان مظلوم و پرتلاشي که با خراقل حقوق و مزايا فداکارانه و جهادي کار ميکنند هيچ عملکرد قابل دفاعي در حوزه الودگي هوا و کاهش ريزگردها و ندارد.

خطيب جمعه کوهرنگ  روز ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان در تقويم را يکي از ارزوهاي محقق نشده مردم دانست و گفت: ضمن احترام به بخش اندکي از جامعه بزرگ اقتصادي و توليدي کشور که در اين مساله خوشنام و مايه افتخارند بايد بگويم که در مقابل اجحاف و کم فروشي و ضعف توليدات اکثريت شرکتها و کارخانه هاي توليدي به ويژه خودرو سازان هيچ حمايت شايسته و قابل اعتنايي از مصرف کنندگان  صورت نميگيرد و اين در شان اقتصاد يک کشور اسلامي با تراز بالايي قراني و اهلبيتي (ع) نيست و بايد مسئولين امر در اين مورد خيلي بيشتر تلاش کنند.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۷:۵۶

7 Jan 2020