۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۱۲۴۰
امام‌جمعه موقت شهر فارسان

دشمنان از هر فرصتي براي افزايش فشار بر مردم استفاده مي‌کنند

امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت: دشمنان ايران از بدو انقلاب به دنبال ضربه زدن به اين نظام بوده و از هر فرصتي براي افزايش فشار بر مردم ايران استفاده مي‌کنند. امريکا و جريان استکبار در حال مبارزه با هستند ولي نتوانسته‌اند به ما ضربه‌اي وارد کنند.
دشمنان از هر فرصتي براي افزايش فشار بر مردم استفاده مي‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي امام‌جمعه موقت شهر فارسان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: شمارا به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌کنم، تبعيت کردن از حدود الهي و واجبات الهي و رعايت کردن و پرهيز از معاصي الهي و ترک محرمات الهي. تنها راه نجات و رسيدن به سعادت ابدي در دنيا و آخرت رعايت تقواي الهي است

وي بابيان اينکه چهل سال است که امريکا و جريان استکبار در حال مبارزه با ماست ولي نتوانسته است به ما ضربه‌اي وارد کند،‌ تصريح کرد: عزت و اقتدار ما در اين مدت، بيشتر است و ذلت و خواري امريکا بيشتر. امريکا به خط آخر رسيده است.

وي افزود: امريکا فرومي‌پاشد همان‌طور که شوروي فروپاشيد. امريکا همه توطئه‌ها را به کار مي‌برد تا ايران را براندازي کند. راهبرد ما در برابر امريکا بايد راهبرد حضرت زهرا (س) باشد.
 
وي به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار مسئولان و محققان ستاد توسعه‌ي علوم و فناوري‌هاي شناختي، وزير علوم، رؤسا و اساتيد دانشگاه‌هاي اشاره داشت و گفت: شتاب حرکت علمي کشور نبايد کاهش يابد و يا متوقف شود، بلکه اين شتاب بايد براي سال‌هاي طولاني و تا رسيدن به نقطه‌ي اوج علمي حفظ و تقويت شود.
 
وي بيان داشت: دانشمندان و محققان و مراکز علمي و پژوهشي براي ادامه‌ي پُرشتاب حرکت علمي کشور به‌خصوص درزمينه‌ي علوم جديد، بايد با توکل به خدا و با نيت الهي، از جان‌مايه بگذارند و شب و روز نشناسند.
 
امام‌جمعه موقت شهر فارسان به نقش و جايگاه بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي امام راحل و رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري در هدايت و سکان‌داري انقلاب اسلامي در مقابله با توطئه‌هاي و نقشه‌هاي پليد کشورهاي استکباري و دشمنان نظام اشاره کرد و  ثبات، امنيت، عظمت و اقتدار ايران اسلامي را مديون خون شهدا و فداکاري ايثارگران و جانبازان و حمايت‌هاي مستمر مردم از اهداف و آرمان‌هاي نظام دانست.
 
 
وي با اشاره به تأثير انتشار گسترده دستاوردهاي انقلاب بر خنثي کردن حربه‌هاي دشمن گفت: دشمنان ايران از بدو انقلاب به دنبال ضربه زدن به اين نظام بوده و از هر فرصتي براي افزايش فشار بر مردم ايران استفاده مي‌کنند.

وي به لزوم برگزاري هرچه بهتر جشن‌هاي پيروزي انقلاب اشاره کرد و گفت: نسل جديد بايد از رشادت‌ها و دليري‌هاي جوانان دوران انقلاب آگاهي پيدا کنند و دشمن بداند که فشارهاي اقتصادي نمي‌تواند بر روحيه انقلابي و عزم مردم ايران تأثير بگذارد.

وي بيان داشت: تلاش دشمنان، مخالفان و منتقدان براي تضعيف خدمات و دستاوردهاي بي‌شمار بعد از انقلاب است هرچه مي‌خواهد باشد،  آنان به دنبال القاي ناکارآمدي نظام جمهوري اسلامي هستند.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۵:۱۰

26 Dec 2019