۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۴۲۳۰
فرماندار شهرستان شهرکرد:

اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار به طرح های موجود در شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به طرح های مختلف در شهرستان شهرکرد تخصیص داده شد.
اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار به طرح های موجود در شهرستان شهرکرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، حمید ملک پور در شورای برنامه ریزی اظهار داشت: اعتبار توزیع شده در زمینه های رفاه و تامین اجتماعی ، آموزش، فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، تربیت بدنی، امور قضایی، مسکن و سایر امور بوده است.

وی تصریح کرد: دستگاه هایی که متولی اجرای آن ها در جلسه حضور داشتند متناسب با نیازشان اعتبار در بین آن ها توزیع شد. و ماده و ملک پور با اشاره به اینکه ، بخشی از اعتبارات مورد نیاز شهرستان به اعتبارات ماده ۱۸۰ و ماده ۱۰ و ۱۲ در مراحل بعدی اختصاص داده خواهد شد بیان داشت: امید است بتوانیم مجموعا" اعتبارات خوبی را در سال ۹۴ جذب کرده و پروژه های نیمه تمام را هرچه سریعتر به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه با جذب اعتبار بیشتر برای شهرستان شهرکرد اقدامات بیشتری را نیز می توان انجام داد عنوان کرد: با جذب اعتبار بیشتر می توان زمینه هایی که دارای کمشکل می باشند برطرف کرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد به موضوع کمبود آب اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات اصلی ما توجه به احداث طرح هایی است که بتوانند در تامین منابع آب هم در زمینه کشاورزی و هم در زمینه آشامیدنی کمک کند.

ملک پور اظهار داشت: مرمت قناوات ، احداث کانال های کشاورزی، حوزه های بین باغی و ... را باید در اولویت قرار دهیم که از این طریق بتوانیم به بخش کشاورزی کمک کنیم.

وی تصریح کرد: تامین آب صنعت و نواحی صنعتی از اولویت برخوردار است.


انتهای پیام/ ج۱۰۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۱۱

28 Dec 2019