۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۶۲۰۰

حمايت سياسي يا اقتصادي؟/ بخش خصوصي از کدام کارنامه استاندار دفاع ميکند؟

با استقرار دولت دوازدهم و تشکيل کابينه گمانه زني ها در خصوص برکناري يا جابجايي استانداران آغاز شده است.
حمايت سياسي يا اقتصادي؟/ بخش خصوصي از کدام کارنامه استاندار دفاع ميکند؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر  ؛ با استقرار دولت دوازدهم و تشکيل کابينه گمانه زني ها در خصوص برکناري يا جابجايي استانداران آغاز شده است. به موازات اين موضوع، لابي و رايزني شخصيتها و گروههاي سياسي براي انتخاب استاندار جديد چهارمحال و بختياري نيز شدت گرفته است که اين موضوع اگر در چارچوب منافع مردم صورت گيرد خيلي جاي نقد باقي نمي گذارد و طبيعي به نظر مي رسد. اما در حالي که بسياري از حاميان دولت در استان چهارمحال و بختياري ميکوشند با تفکيک قائل شدن بين عملکرد قاسم سليماني دشتکي و تيم همراهش از رويکردهاي دولت يازدهم، سطح رضايت از عملکرد دولت روحاني را بالا نگاه دارند که البته اين موضوع فاقد وجاهت منطقي،سياسي و مديريتي است اما در اين بين اعلام حمايت برخي از فعالين بخش خصوصي استان از استاندار جاي تعجب فراوان دارد.

اخيرا جمعي از فعالين بخش خصوصي استان با ارسال نامه اي به اسحاق جهانگيري رضايت کامل خود از عملکرد قاسم سليماني دشتکي را اعلام داشته اند و خواستار تداوم و استمرار مديريت وي در مقام استاندار چهارمحال و بختياري شده اند. براستي امضا کنندگان نامه مذکور کدام شاخص اقتصادي استان را مطلوب ميدانند؟ استمرار رتبه دوم بيکاري در سطح کشوردر چند سال متوالي يا نرخ سرمايه گذاري در استان را ؟ حاميان استاندار در بخش خصوصي از کدام کارنامه حمايت ميکنند؟ از شيب نزولي صادرات استان در چهارسال گذسته يا از رکود بي سابقه در صنايع و اقتصاد استان؟

پروژه هاي مصوب سفر استاني حسن روحاني به استان ،در چه وضعيتي قرار دارند؟ مگر قرار نبود پروژه هاي مهم تا پايان دولت يازدهم به اتمام برسند؟ آيا پروژه بن – بروجن به اتمام رسيده است؟ آيا راه آهن اصفهان-شهرکرد به بهره برداري رسيده و راه آهن چهارمحال- خوزستان اجرايي شده است؟ و ...

اما اين که تعدادي از عزيزان بخش خصوصي شرايط اقتصادي که محصول عملکرد مديريت ارشد استان است را رضايت بخش مي دانند و در نامه خود به اسحاق جهانگيري از عبارت" رضايت کامل" استفاده کرده اند، جاي تعجب دارد. اميدواريم مردم و ساير فعالين بخش خصوصي هم با آقايان هم نظر باشند. اما براستي اين حمايت سياسي است يا اقتصادي ؟ آيا تهيه اين نامه بصورت خودجوش صورت گرفته است؟ اي کاش فعالين محترم بخش بخش خصوصي در نامه خود به آقاي جهانگيري آنگونه که از يک فعال اقتصادي انتظار ميرود با عدد، رقم و آمار علت حمايت خود را بيان ميکردند تا هم مردم و هم آقاي جهانگيري بدانند چرا بايد استانداري قاسم سليماني دشتکي و صد البته تيم مديريتي همراه وي استمرار يابد.

احمد شيراني تک آبي

انتهای پیام1022ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۶:۲۸

9 Jan 2020