۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۳۲۳۰
نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري

مسئولين فرهنگي وصيت نامه شهدا را مطالعه و در جامعه پياده کنند

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري در اولين يادواره معلم شهيد صولت رئيسي در اردل گفت: مسئولين فرهنگي سبک و سيره زندگي شهدا را در جامعه پياده کنند چراکه انگيزه شهدا يک انگيزه الهي بود و اين همان مسير رسيدن به سعادت دنيوي و اخروي است.
مسئولين فرهنگي وصيت نامه شهدا را مطالعه و در جامعه پياده کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، آيت الله عليرضا اسلاميان نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري در يادواره شهدا "افتخار کوچه، آبروي محله " که روز پنجشنبه ۲۱ بهمن به ياد شهيد "صولت رئيسي" با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردمي و مسئولين در حسينه شهدا شهر اردل برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و تسليت به مناسبت ايام سوگواري حضرت فاطمه (س) گفت: چشمه ايمان حضرت زهرا (س) است بنابراين هر كسي تشنه ايمان است بايد از حضرت زهرا (س) آن را دريافت كند.

آيت الله اسلاميان افزود: پيامبر اكرم (ص) فضيلت‌هاي زيادي از حضرت فاطمه (س) ذکر فرموده‌اند كه در يكي از اين روايات آمده است: خداوند قلب و جوارح فاطمه (س) را مملو از ايمان كرده است و اين يعني، آن حضرت درياي ايمان است.

وي با بيان اينکه ايمان شهداي سرافراز ايران اسلامي برگرفته از ايمان حضرت فاطمه (س) بوده است افزود: شهدا با داشتن ايمان قوي به خدا در مسير اهل بيت (ع) قرار گرفتند و امنيت را به ايران اسلامي بخشيدند و امروز ما مديون اين شهدا هستيم.

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه مسئولين فرهنگي وصيت نامه شهدا را مطالعه و در جامعه پياده کنند افزود: ما تصوير ائمه را نديديم ولي کلام آنان به ما منتقل شده است و در حال حاضر بر روي ديوارها عکس شهدا را مي بينيم و بايد سعي کنيم که کلام و سيره عملي شهدا را نيز به نظر مردم برسانيم که چراغ راه آيندگان قرار گيرد و همه ما در قبال اين موضوع بايد احساس مسئوليت کنيم.

آيت الله اسلاميان گفت: بهترين شعرها بايد در وصف شهدا گفته شود، تمام هستي ما مديون شهداست و زندگي ما در گرو دلدادگي به آنان است و کساني که در حوزه فرهنگي کار مي کنند در انتقال اين فرهنگ نقش اساسي دارند و بايد اين رسالت را به خوبي به آيندگان انتقال دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۵:۵۳

29 Dec 2019