۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۰۲۸۰
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

نمایندگان استان به دور از گرایش‌های سیاسی با استاندار جدید همکاری می‌کنند

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایندگان مجلس استان به دور از گرایش‌های سیاسی با استاندار جدید همکاری می‎کنند.
نمایندگان استان به دور از گرایش‌های سیاسی با استاندار جدید همکاری می‌کنند
مجید جلیل در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با تاکید بر این که با استاندار جدید همکاری نزدیکی خواهیم داشت، اظهار کرد: دست در دست هم ظرفیت‌های بالقوه استان را بالفعل می‌کنیم.

وی افزود: تمام قد از استاندار جدید حمایت می‌کنیم، چرا که ایشان جزو لیست ۱۰ نفره‌ای بود که توسط مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور معرفی شد.

جلیل با بیان اینکه نارسایی‌های بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری دیگر طاقت سیاسی‌کاری مدیرانش را ندارد و نمایندگان استان نیز به دور از گرایش سیاسی با استاندار جدید همکاری می‌کنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کلید توسعه استان در تعامل نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان استان است، خاطرنشان کرد: اگر این سه مرجع با یکدیگر همکاری و همدلی لازم را داشته باشند، عقب ماندگی‌های استان با سرعت بیشتری جبران می‌شود.

جلیل افزود: مجموعه دولت، استاندار، نمایندگان استان در مجلس، مردم، رسانه‌ها و معتمدان باید دست به دست هم دهند تا استان که اکنون در بسیاری از شاخص‌های رشد و توسعه کشوری عقب‌تر است، به مرز تعادل برسد.

استاندار جدید در فعال کردن کارگروه آب تسریع کند

وی با تبیین انتظارات نمایندگان استان از استاندار جدید، اظهار کرد: رفع نارسایی‌های موجود در حوزه‌های مختلف به ویژه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، رونق تولید و توریسم، توجه ویژه به بخش کشاورزی، فعال کردن کارگروه آب، تخصیص اعتبارات مربوط به استان، پیگیری آب بین حوزه‌ای، آب شرب، آب کشاورزی و آب صنعتی باید در دستور کار استاندار جدید قرار گیرد.

جلیل تصریح کرد: در همین راستا هر جا خلا قانونی وجود داشته باشد وظیفه نمایندگان استان است که با همکاری کمیسیون‌های تخصصی و در صحن علنی مجلس برطرف آن را برطرف کنند.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این همکاری هر جا نیاز به نظارت نمایندگان باشد، حاضریم همدلی و همراهی کنیم تا بستر توسعه و پیشرفت استان با سرعت بیشتری محقق شود.

جلیل با اشاره به حضور استاندار جدید چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی پس از انتصاب، گفت: قاسم سلیمانی پس از انتخاب به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وی با اشاره به سابقه اجرایی و مدیریتی قاسم سلیمانی، افزود: استاندار جدید یک کار شناس و دارای سوابق اجرایی و مدیریتی خوبی در دستگاه‌های دولتی است و سال‌ها مدیریت بخش‌های تعاونی و دولتی را در حوزه‌های اقتصادی و کار بر عهده داشته است.

جلیل با بیان اینکه سلیمانی سابقه معاونت یک استانداری را در کارنامه اجرایی خود ثبت کرده است، اظهار کرد: نمایندگان استان وی را در پیشبرد برنامه‌های استان همراهی و کمک می‌کنند.

وی با ابراز خوشحالی از انتخاب قاسم سلیمانی به عنوان استاندار جدید این استان از هیات دولت و وزیر کشور به دلیل انتخاب وی از لیست ۱۰ نفره پیشنهادی مجمع نمایندگان استان تشکر کرد.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۸:۵۹

1 Jan 2020