۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۴۹۵۰
فرمانده سپاه شهرستان لردگان:

در اولويت قرار گرفتن مبارزه به جاي پيشگيري از مصرف موادمخدر

فرمانده سپاه شهرستان لردگان گفت: متأسفانه در اين شهرستان به جاي توجه به مسئله پيشگيري از افزايش موادمخدر و اعتياد، اقدام و مبارزه با آن در اولويت قرار گرفته است.
در اولويت قرار گرفتن مبارزه به جاي پيشگيري از مصرف موادمخدر
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، سيدمسعود موسوي در نشست شوراي مبارزه با موادمخدر اين شهرستان اظهار کرد: متأسفانه در جلسات مختلف درخصوص موادمخدر به جاي پرداختن به عملکرد در راستاي پيشگيري از ترويج و استفاده از موادمخدر، اقدامات صورت گرفته در زمينه مبارزه با موادمخدر مورد بررسي قرار مي‌گيرد در صورتي که بايد به مسئله پيشگيري توجه ويژه‌اي شود.

وي گفت: در شهرستان لردگان برخي عوامل و فرهنگ‌ها زمينه بروز اعتياد را بيش‌ازپيش تقويت مي‌کند که ازجمله مي‌توان به مسئله طلاق و بيکاري در بين جوانان و فرهنگ تعارف‌کردن مواد به بزرگان در مجالس مختلف اشاره کرد که زمينه را براي آشنايي جوانان با موادمخدر بيشتر مي‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان لردگان عنوان کرد: در گذشته طلاق در استان چهارمحال و بختياري و به تبع آن در شهرستان لردگان يک مسئله ناشناخته و بد به حساب مي‌آمد ولي امروزه اين مسأله به راحتي در سطح استان و شهرستان در حال انجام است، در چند دهه اخير به ازاي 21 ازدواج  فقط يک طلاق داشتيم اما امروزه اين آمار به هشت ازدواج و يک طلاق رسيده که بسيار ناراحت کننده است و نياز به اقدامات اساسي در اين زمينه وجود دارد.

موسوي در پايان فعال‌سازي کارگاه‌هاي آموزشي در سطح شهرستان را يک ضرورت عنوان کرد و گفت: در صورت آموزش شهروندان در خصوص معضلات و آسيب‌هاي جدي مواد مخدر به فرد و جامعه، مي‌توان اميد به کاهش مصرف و روي‌آوردن جوانان و خانواده‌ها در آينده به مواد مخدر در سطح شهرستان لردگان را داشت.

انتهاي پيام1026ج/630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۹:۴۹

28 Dec 2019