۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۱۱۵۴۰

برگزاری 100 برنامه فرهنگی،ورزشی در ایام دهه فجر در شهر گوجان برگزار می شود

شهردار ورئیس ستاد دهه فجر شهر گوجان از برگزاری 100 برنامه فرهنگی،ورزشی در ایام دهه فجر در این شهر خبر داد.
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، علی امانی بابادی در جلسه ستاد دهه فجر این شهر افزود: پنج کمیته با همکاري و مشارکت تمامي نهادهای اجتماعي موجود در منطقه اقداماتي همچون غبارروبي مزار شهدا، آگاهي بخشي به مردم در قالب برگزاري مسابقات، نواختن زنگ انقلاب با حضور شهردار و مسئولین شهر، رئيس آموزش و پروزش و مسئولين نهادهاي دولتي در مدارس، نمايش فيلمهاي دوران قبل از انقلاب در سراهاي محله به مناسبت ايام دهه فجر اجرا مي شود.

وی در ادامه افزود: ارایه ایده های نو سبب خواهدشد تا حضور ومشارکت مردم در برنامه های دهه فجر گسترده و پرشور تر شود.

وی خواستار توجه جدی مسئولان برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن دهه فجر و جشن های انقلاب اسلامی توسط جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب شد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی و کیفی کردن برنامه ها اولویت برنامه های دهه فجر گوجان است.

وی گفت: مردمی بودن برنامه های دهه فجر از موضوعاتی است که باید با دقت به آن توجه شود و مردم در برنامه ها مورد توجه ویژه قرار گیرند .

امانی بابادی با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر و مردمی برنامه های مختلف دهه فجر خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن برای ایران اسلامی یک واقعه ماندگار است که برنامه هایش نیز باید ماندگار باشد.

وی گفت: همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم و باید برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران تلاش همه جانبه کرده و ترفندهای دشمن را نقش برآب کنیم.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۶:۵۰

31 Dec 2019