۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۰۱۷۰
مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري؛

اعتقاد کتابداران به کار کتابداري عامل موفقيت کتابخانه‌هاي عمومي خواهد بود

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري در جمع کتابداران جديدالورود آزمون استخدامي 1394 کتابخانه‌هاي عمومي استان، اعتقاد کتابداران به کار کتابداري را عامل موفقيت کتابخانه‌هاي عمومي عنوان کرد.
اعتقاد کتابداران به کار کتابداري عامل موفقيت کتابخانه‌هاي عمومي خواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، فرهاد خليل‌مقدم، مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان در جمع کتابداران جديدالورود آزمون استخدامي 1394  ضمن تبريک ورود اين نيروها به مجموعه کتابخانه‌هاي استان، رسالت يک کتابدار را آموزش مطالب خوب و آئين زندگي به افراد عنوان کرد و افزود: رسالت شما کتابداران اين است که ياد بگيريد و ياد بدهيد و در حقيقت کار شما رسالت انبياست، کاري که فراتر از کار معلمي است پس آگاهي بخشي وظيفه کتابدار است.

خليل‌مقدم عنوان کرد: کتابداران بايد به کار خود اعتقاد داشته باشند و اهميت دادن به کار و اعتقاد به آن عامل موفقيت در کار است.

وي بر برنامه‌محور بودن  کتابداران، قانون‌مداري و پايبندي به اصول اخلاقي بويژه پرهيز از دروغ و تهمت و افترا تاکيد کرد و گفت: شما کتابداران هم بايد آراسته به فضايل زيباي اخلاقي باشيد و هم آراستگي ظاهر و کتابخانه را حفظ نموده، بويژه در شاداب‌سازي کتابخانه‌ها همت  بيش از پيش نماييد.

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان در پايان بيان داشت: کتابداران بايد کتابخوان باشند پس سعي کنيد کتاب بخوانيد تا بتوانيد با بهره‌گيري از کتاب و مطالعه درست فکر کنيد، درست تصميم بگيريد و درست عمل کنيد.

گفتني است استخدام اين دسته از نيروهاي کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشوراز طريق برگزاري آزمون مشترک فراگير و به صورت کتبي توسط سازمان سنجش آموزش کشور در روز جمعه 6 شهريور 1394 صورت پذيرفت.


انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۹:۲۶

16 Feb 2020