۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۶۱۱۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان چهار محال و بختياري

عشایرذخایرانقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: امام راحل عشاير را ذخاير انقلاب بيان داشتند ما متوجه اين بيانات امام نشديم چرا که اين ها راهبردي است و بعيد است که به مفهوم آن پي ببريم.
عشایرذخایرانقلاب اسلامی هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سردار علي محمد اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در مراسم معرفي روستاي ايثارگري شيخ عليخان در جمع خانواده شهدا، ايثارگران، جانبازان و ساير اقشار مردم کوهرنگ گفت: اگر امثال ما مسئوليتي بر گردن داريم از برکت نظام جمهوري اسلامي است، اگر اين انقلاب نبود مثل زمان طاغوت مشخص نبود چه چيزي در انتظار ما بود.

سردار اکبري افزود: امام راحل عشاير را ذخاير انقلاب بيان داشتند ما متوجه اين بيانات امام نشديم چرا که اين ها راهبردي است و بعيد است که به مفهوم آن پي ببريم.

وي گفت: زماني که هنوز سپاه شکل نگرفته بود و ارتش ساز و کار خود را داشت عشاير اولين کساني بودند که در مقابل عراق ايستادگي کردند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بيان اينکه با شناختي از منطقه و مسئولين بومي دارم انشالله هدف آنها خدمتگذاري خواهد بود که باعث ذخيره آخرت آنها خواهد شد، افزود: هرجا اختلافي باشد بزرگان و ريش سفيدان حضور مي يابند و نسبت به حل آن اقدام مي کنند که پيشرفت و آباداني روستا و شهر را بدنبال خواهد داشت.

سردار اکبري بيان داشت: شهيد حججي حجت اسلام بود که که مانند ساير شهداي دفاع مقدس باند پرواز ايجاد کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: همچون شهيد حججي هزاران نفر داريم چه در جبهه مقاومت و چه در سپاه استان افراد زيادي براي حضور در جبهه مقاومت اعلام حضور مي کنند.

وي يادآور شد: عزيزان جهادي واقف هستند که باند پرواز شهيد حججي از گروههاي جهادي بود که در استان ما هم حضور داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در ادامه با طرح اين سوال که چرا استان چهارمحال و بختياري ولايتمدار هستند بيان داشت: همه مستحضريد همان موقع که انقلاب شد همه با امام بيعت کردند در 19 بهمن بختياري ها به خدمت امام رسيدند و با ايشان بيعت کردند استان ما تنها استاني است که 100 درصد شيعه هستند، ولي در طول تاريخ انقلاب اسلامي کسي بياد ندارد که از طرف مردم ولايتمدار استان بر عليه نظام شليک شده باشد.

علي محمد اکبري با اشاره به اينکه دشمنان با پول هاي عربستان و قطر و با پشتيباني امريکا و انگليس در سوريه و عراق زير ساخت ها را مهيا کردند براي نابودي و دگرگوني در اين کشورها، افزود: امريکاييها فهميده اند که جنگ با سوريه و جبهه مقاومت تمام شدني نيست.

اين يادگار هشت سال دفاع مقدس با بيان اينکه امريکا با رعب وحشت مي خواستند اسلام تکفيري و اسلام وهابي و اسلام امريکايي را در مقابل اسلام ناب محمدي قرار دهند، تصريح کرد: داعش از سال اي قبل روي اعتقادات مردم کار کرده است.

 وي با بيان اينکه مقام معظم رهبري مي فرمايند جنگ ما جنگ شيعه و سني نيست گفت: ميخواهند يک اسلام جعلي را در مقابل اسلام ناب محمدي قرار دهند، راز ماندگاري جمهوري اسلامي ايران بر سه اصل رهبري، ولايتمداري مردم و استواري ملت ايران بيان داشتند.

اکبري تصريح کرد: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختياري ولايت‌پذيري است که شاهد اين موضوع شهداي قبل از انقلاب ما و شهداي هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان تصريح کرد: اينکه مي گوييم استان ما ولايتمدار است بدين خاطر که اولين شهيد بسيجي مدافع حرم از استان ما است و نيز اولين شهيد روحاني و امدادگر از استان ما بودند که در کشور سوريه شهيد شدند.

وي در ادامه با بيان اينکه اولين افرادي که در 19 بهمن 1357 با امام راحل (ره) بيعت کردند مردم استان ما بودند، خاطرنشان کرد: استان ما با اينکه يک استان عشايري است ولي يک تير هم عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي شليک نکرد.

سردار اکبري گفت: رزمندگان ما درقالب تيپ 44 حضرت قمربني هاشم (ع) هميشه سرافراز بوده و هرجا سختي بود بچه هاي ما آنجا بودند بطوريکه رزمندگان ما در عمليات والفجر هشت به عنوان جناح راست عمليات عمل مي کردندو حاج محسن رضايي بارها حضور تيپ قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در عمليات واجب دانسته است.

انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۳:۳۶

30 Jan 2020