۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۲۲۷۰۰
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

اطاعت از ولي امر مسلمين نمونه بارز پيروي از وصيت امام خميني(ره) است

اطاعت از ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) نمونه بارز پيروي از وصيت امام خميني(ره) است و براي پيروزي در تمامي زمينه ها بايد سرلوحه قرار گيرد.
اطاعت از ولي امر مسلمين نمونه بارز پيروي از وصيت امام خميني(ره) است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيد اصغر حسيني کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در جواب این سوال که وظيفه امروز مردم و مسئولين براي اينکه دين خود را به امام ادا نموده و ثابت کنند که هميشه فرمايشات او را سرلوحه کار هاي خود قرار می دهند، چيست؟ اظهار داشت: عمل به دستورات رهبري وظيفه همه آحاد جامعه است و امروز همه بايد متحدتر، محكم تر و قاطع تر پشت سر رهبري باشيم و نگذاريم كه رهبرمان احساس تنهايي كنند همان طور كه نگذاشتيم امام(ره) احساس تنهايي كند.

حسيني افزود: اطاعت از امام خامنه اي، اطاعت از امام خميني(ره) است و هركس منكر اين معنا شود، مطمئن باشيد دشمن انقلاب اسلامي است و هدفش نابودي اسلام است.

اين کارشناس فرهنگي با اشاره به مذاکرات هسته اي و وظايف تيم هسته اي ايران در اين مذاکرات اظهار داشت : امام خميني(ره) در وصيت نامه الهي سياسي، وظايف امور خارجه را اينچنين بيان فرمودند:

"وصيت من به وزراي خارجه در اين زمان و زمانهاي بعد آن است که مسئوليت شما بسيار زياد است، چه در اصلاح و تحول وزارتخانه و سفارتخانه‌ها؛ و چه در سياست خارجي حفظ استقلال و منافع کشور و روابط حسنه با دولتهايي که قصد دخالت در امور کشور ما را ندارند. و از هر امري که شائبه وابستگي با همه ابعادي که دارد به طور قاطع احتراز نماييد. و بايد بدانيد که وابستگي در بعض امور هر چند ممکن است ظاهر فريبنده‌اي داشته باشد يا منفعت و فايده‌اي در حال داشته باشد، لکن در نتيجه، ريشه کشور را به تباهي خواهد کشيد و کوشش داشته باشيد در بهتر کردن روابط با کشورهاي اسلامي و در بيدار کردن دولتمردان و دعوت به وحدت و اتحاد کنيد که خداوند با شماست."

وي گفت: اطاعت از ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) نمونه بارز پيروي از وصيت امام خميني(ره) است و مسئولان براي پيروزي در تمامي زمينه ها بايد سرلوحه کارهايشان قرار دهند.

حسيني با بيان اينکه رمز پيروزي تيم هسته اي ايران در مذاکرات هخسته اي تنها اطاعت از فرمايشات رهبری است اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهان به عنوان يک کشور مقتدر و توانمند در زمينه‌هاي مختلف شناخته شده و آنچه که امروز موجب شده ايران اسلامي به عنوان يک کشور مقتدر در برابر استکبار جهاني بايستد، ولايت‌ فقيه است.


انتهای پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۲:۲۷

31 Dec 2019