۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۲۴۲۲
مسول شورای هماهنگی تبلیغات سامان:

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در زمینه پوشش برنامه های سامان عملکرد مناسبی ندارد

بابادایی گفت: این ملت با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به مستکبران جهان ثابت می کنند که همیشه پشتیبان رهبری هستند و خواهند بود/صدا و سیمای استان در پوشش خبری برنامه های شهرستان سامان ضعیف عمل می کند.
صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در زمینه پوشش برنامه های سامان عملکرد مناسبی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما  سهراب بابادایی، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان سامان در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین ادارات شهرستان تشکیل شد؛ اظهار داشت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نسبت به سالهای گذشته هرچه باشکوه تر در شهرستان سامان برگزار می شود و این ملت با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مستکبران جهان ثابت می کنند که همیشه پشتیبان رهبری هستند و خواهند بود.

وی در ادامه با انتقاد از پوشش خبری دست اندرکاران صدا و سیما در پوشش خبری برنامه های شهرستان گفت: صدا و سیما در پخش برنامه های شهرستان سامان خیلی ضعیف عمل می کند به طوری که از شهرستان سامان در حد چند ثانیه به صورت خبر پخش می گردد ، به عنوان مثال برنامه بهار بهمن روز پنج شنبه که بسیار بی محتوا برگزار شد و فقط هزینه هنگفتی از مسئولین این شهرستان دریافت شد.

وی با اعلام مکان های برگزاری راهپیمایی در شهر های مختلف این شهرستان بیان داشت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به صورت هماهنگ و یک صدا ساعت ۱۰ صبح در ۴ مکان، شهر سامان، روستای چم چنگ، دهستان هوره و مارکده برگزار می شود. در ضمن بقیه روستا ها هماهنگ برای راهپیمایی در شهر سامان حضور خواهند پیدا کرد.

وی مسیر های راهپیمایی را این گونه بیان کرد: شهر سامان از مسجد جامع سامان شروع و تجمع غرور آفرین مقابل حسینیه صاحب الزمان (عج) می باشد، هوره از مقابل بانک کشاورزی شروع و به حسینیه اعظم ختم می شود و روستای مارکده از دبستان شهید کلانتری به طرف پایگاه بسیج ختم می گردد.

حجت الاسلام میردامادی امام جمعه سامان هم در این نشست در خصوص برنامه های روز ۲۲ بهمن متذکر شد: برنامه های روز ۲۲ بهمن باید با صلابت و هماهنگی بیشتر انجام پذیرد و ادارات و بانکها همکاری های لازم را داشته باشند به ویژه مجری برنامه باید با هوشیاری خود شعارهای دندان شکن و مناسبی را سر بدهد.

وی در ادامه گفت: ما مدیون خون شهدا و زحمات مردم و جانبازانی هستیم که این انقلاب را به وجود آوردند و استمرار انقلاب، به حضور مردم که یکی از نمادهای ۲۲ بهمن است بستگی دارد.

امام جمعه سامان با اشاره به مسئولیت ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی در قبال انقلاب اذعان داشت: همه ما که مسئولیت داریم به برکت خون شهدا است که حرمت این انقلاب را باید ما مسئولین و کارکنان حفظ کنیم و پیگیر مسائل مربوط به راهپیمایی و انقلاب باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۰:۵۸

28 Dec 2019