۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۸۴۶۲
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد:

برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی با موضوع تاثیرتحولات منطق بر ایران در دانشگاه شهرکرد

در آذرماه دو مورد کرسي آزاد انديشي که يک مورد داخلي اعضاء بسيج و يکي هم کرسي آزاد انديشي عمومي در دانشگاه برگزار مي شود.
برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی با موضوع تاثیرتحولات منطق بر ایران در دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، مسئول حوزه بسيج دانشجويي علم الهدي در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد به تشريح برنامه هاي ترم جاري اين پايگاه در دانشگاه شهرکرد پرداخت و افزود: در هفته پيش رو مستندي در مورد مسائل منطقه اعم از سوريه، عراق و جريان تکفيري داعش براي دانشجويان پخش خواهد شد و همچنين درکنار آن سعي مي شود بسترهاي يک تريبون آزاد در نقد و بررسي همين مستند فراهم شود که دانشجويان نظرات خود را در مورد مسائل منطقه بيان کنند و به نحوي هم انتقال تجربيات حاصل شود.

وي، محورهاي تريبون آزاد دانشجويي را تاثیر تحولات منطقه بر ايران، بهره برداري غرب از ناامني در منطقه غرب آسيا و استکبارستيزي بيان کرد و گفت: در آذرماه دو مورد کرسي آزاد انديشي که يک مورد داخلي اعضاء بسيج و يکي هم کرسي آزاد انديشي عمومي در دانشگاه برگزار مي شود.

وي با اشاره به اهميت کرسي هاي آزاد انديشي و توجه و نظر مقام معظم رهبري به اين نوع کرسي ها در دانشگاه ها تصريح کرد: کرسي هاي آزاد انديشي با هدف آگاهي سازي دانشجويان به مسائل روز کشور، منطقه و جهان برگزار مي شوند زيرا هر چه دانشجو آگاه تر باشد بي تفاوتي کم تر و طبيعتا در گفتمان سازي بهتر همکاري مي کنند.

مسئول حوزه بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد به نزديک بودن دهه محرم و اهميت عزاداري در اين ايام تاکيد و خاطرنشان کرد: ايام محرم با سياه پوش کردن فضاي دانشگاه و اجراي برنامه هاي عزاداري و برگزاري سخنراني هاي اساتيد و مراسمات سينه زني در کنار ديگر تشکلات مذهبي دانشگاه شهرکرد ، عزاي سيدالشهدا و ياران باوفايش را به سوگ خواهيم نشست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۴:۴۱

28 Dec 2019