۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۳۹۵۲۲
با حضور پرشور مردم/

برپايي باشکوه نماز عيد سعيد فطر در لردگان+گزارش تصويري

با حضور تعداد زيادي از امت خداجو، مومن و ولايت مدار نماز پر فيض عيد سعيد فطر، به امامت حجت الاسلام والمسلمين احمدي رييس شوراي سياست گزاري ائمه جمعه در استان در چهار راه شهرداري لردگان برگزار گرديد.
برپايي باشکوه نماز عيد سعيد فطر در لردگان+گزارش تصويري
به گزارش جهانبین نیوز، روز جمعه 25 خردادماه، نماز عيد سعيد فطر با حضور گسترده مردم مؤمن لردگان در چهارراه شهرداري اين شهر و به امامت حجت الاسلام والمسلمين  احمدي اقامه شد.

 عيد فطر، روزي است که فطرت آدمي به واسطه سي روز اخلاص، شکوفا شده و به معطر کردن فضاي زندگي انسان مي پردازد. به راستي که فطرت، چه عطر دل انگيز و روح افزايي دارد و زندگي در پرتوي فطرت چه زيباست!
در پايان ماه مبارک رمضان و پس از يک ماه عبادت و روزه داري، اسلام روز اول ماه شوّال را عيد قرار داده است؛ زيرا در اين روز، انسان ها به فطرت خود باز مي گردند و متوجه عظمت خداوند متعال مي شوند.
در اين روز، مسلمانان، جسم را به وسيله غسل کردن پاکيزه کرده و با پوشيدن لباس هاي تميز و خوشبوکردن خود، آن را کامل مي نمايند. پاکيزگي روح و جانشان نيز به وسيله دعا و مناجات و نماز صورت خواهد گرفت و سرانجام، پاکيزگي اموال و دارايي هاي آنها به وسيله فطريه دادن و کمک کردن بهه انسان هاي فقير و نيازمند صورت مي پذيرد.

 آنچه در ادامه مي‌آيد گزارش تصويري اين مراسم است.










 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۳:۴۷

27 Dec 2019