۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۲۶۸۲
در راستاي تحقق شعار سال 95:

مجتمع توليد فرش دستباف در شهرک صنعتي شهدا تشنيز احداث مي گردد

احداث مجتمع فرش دستباف خبري خوشحال کننده که فرماندار کيار اعلام کرد و نويد آن را داد که شهرک صنعتي روستاي تشنيز ميزبان سرمايه گذاران در صنعت فرش در شهرستان کيار شود.
مجتمع توليد فرش دستباف در شهرک صنعتي شهدا تشنيز احداث مي گردد
گزارش جهانبین نیوز به نقل از کیار بیدار: قدمعلي مرداني ضمن اعلام این خبر افزود گفت: شهرک صنعتي شهدا روستاي تشنيز يکي از مهمترين ظرفيت هاي شهرستان کيار است که با برخورداري از امکانات مورد نياز و بروز مي تواند زمينه ساز توانمند سازي ساکنان شهرستان کيار خصوصا شهر ها و روستاهاي اطراف خود همچون روستاي تشنيز، خراجي و شهر هاي شلمزار و دستنا شود.

وي افزود: در راستاي تحقق شعار سال ۱۳۹۵که رهبر معظم انقلاب عنوان زيباي اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل را براي آن برگزيد و با توجه به ديرينه شهرستان کيار و بهره گيري از ظرفيت شهرک صنعتي روستاي تشنيز و همچنين تمايل يکي از سرمايه گذاران در زمينه صنعت فرش دستباف رايزني هاي اوليه در زمينه راه اندازي يک مجتمع توليد فرش در شهرستان کيار انجام شد و پس از طي مراحل اوليه همچون اخذ مجوزات و پروانه ها و ثبت شرکت و ....مجتمع توليد فرش کيار در آستانه احداث و شروع کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان کيار در ادامه با اشاره به اينکه اين مجتمع مي تواند ضمن رفع مشکل بيکاري قابل توجه در شهرستان کيار باعث ايجاد ارزش افزوده در شهرک صنعتي روستاي تشنيز شود از علاقمندان به صعت فرش خصوصا قاليبافان دعوت کرد براي تحقق اهداف مجتمع با مديران و مسئولان همکاري لازم را به عمل آورند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار شهرک صنعتي روستاي تشنيز در يک کيلومتري جنوب روستاي تشنيز از توابع شهرستان کيار و در فاصله ۳۲کيلومتري جنوب غرب شهرکرد مرکز اسان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۱۶

1 Feb 2020