۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۶۶۶۲

یک شهید و ۱۵ زخمی در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در غرب رام‌الله

نظامیان صهیونیست در جریان درگیری با فلسطینیان در روستای صفا واقع در غرب رام الله، یک فلسطینی را شهید و ۱۵ جوان دیگر را زخمی کردند.
یک شهید و ۱۵ زخمی در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در غرب رام‌الله
به گزارش جهان بین به نقل از خبرگزاری سما، در جریان درگیری های نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در روستای صفا واقع در غرب رام الله، یک جوان به نام «عدی نافز جبر»(۱۹ ساله) در اثر اصابت سه گلوله به ناحیه سینه و دست وی به شهادت رسید.

همچنین ۵ نفر دیگر در اثر اصابت گلوله جنگی و ۱۰ نفر نیز در اثر اصابت گلوله پلاستیکی زخمی شده و ده ها نفر نیز دچار حالت خفگی شدند.

بر اساس این گزارش، عدی نافز جبر از ساکنان روستای خربثا بنی حارث در مجاورت روستای صفا بود که پس از اقامه نماز جمعه به دلیل اصابت گلوله تک تیراندازان اسرائیلی به وی به شهادت رسید.

همچنین زخمی ها را به بیمارستان دولتی رام الله منتقل کردند و چند نفر که وضعیت جسمانی آنها وخیم بود به اتاق عمل منتقل شدند.

بر پایه این گزارش، روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه، تظاهرات مردمی در روستای مذکور در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه برگزار شد و نیروهای اشغالگر برای پراکنده کردن تظاهرات مردمی به استفاده از گلوله جنگی، پلاستیکی و گاز اشک آور روی آوردند و جوانان فلسطینی نیز به سمت آنها سنگ و کوکتل مولوتف و مواد محترقه پرتاب می کردند.

از سوی دیگر سحرگاه امروز شنبه بر اثر حملات ارتش اسرائیل به رفح واقع در جنوب غزه ۳۸ فلسطینی شهید و ۶۰ تن دیگر زخمی شدند تا تعداد قربانیان در روز بیست و ششم از تجاوز این رژیم به غزه به ۱۶۴۳ شهید و بیش از ۸۸۴۰ مجروح برسد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۶:۵۶

2 Jan 2020