۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۳۳۰۲
مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ خبر داد

اختصاص 2 ميليارد ريال اعتبار به خريد جهيزيه نوعروسان در کوهرنگ

مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ گفت: طي ۱۰ ماهه سال جاري ۸۴ سري جهيزيه به مبلغ دو ميليارد و ۵۲۰ ميليون ريال به نوعروسان شهرستان کوهرنگ اهداء شده است.
اختصاص 2 ميليارد ريال اعتبار به خريد جهيزيه نوعروسان در کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، فريدون فاضلي، مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: که اعتبارات تأمين شده از محل‌ منابع دولتي و صدقات مردم خير و نيکوکار استان بوده است.

 وي با بيان اينکه تشکيل خانواده از مهم ترين تاکيدات قرآن و ائمه اطهار در اسلام است گفت: يکي از فعاليت هاي اين نهاد فرهنگ سازي ازدواج آسان بين فرزندان مددجويان است.

 فاضلي از برگزاري دوره‌هاي آموزشي قبل از ازدواج براي نوعروسان مددجو خبر داد و گفت: در اين دوره‌ها موضوعاتي در بحث مهارت‌هاي زندگي از قبيل نحوه مقابله با مشکلات، نحوه مديريت اقتصادي زندگي و سبک زندگي اسلامي به مددجويان آموزش داده مي‌شود.

 وي تصريح کرد: در دهه مبارک فجر، ۱۵ فقره جهيزيه به نوعروسان تحت پوشش کميته امداد منطقه موگويي با صرف اعتباري بيش از ۴۵۰ ميليون ريال اهداء شد.

 مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ ارزش هر کدام از اين جهيزيه ها را ۳۰ ميليون ريال اعلام و بيان کرد: اين اقلام جهيزيه شامل وسايل ضروري از قبيل يک دستگاه يخچال فريزر، اجاق گاز، فرش،بخاري و پتو است.

 وي تشريح کرد: طي ۱۰ ماهه سال جاري ۸۴ سري جهيزيه به مبلغ دو ميليارد و ۵۲۰ ميليون ريال به نوعروسان شهرستان کوهرنگ اهداء شده که اعتبارات تأمين شده از محل‌ منابع دولتي و صدقات مردم خير و نيکوکار استان بوده است.

 فاضلي با اشاره به لزوم همياري خيران در تامين جهيزيه و هديه ازدواج زوج هاي مددجو خاطر نشان کرد: هم اکنون بيش از ۵۶ نفر پشت نوبت دريافت وام قرض الحسنه و جهيزيه هستند که نيازمند اعتباري بالغ بر يک ميليارد و ۶۸۰ ميليون ريال است.

 
انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۳:۴۹

3 Feb 2020