۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۲۳۸۶۲
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

نقش رسانه و خبرنگاران در پیشبرد اهداف استان ستودنی است

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت:رسانه ها در کنار وظیفه خطیر اطلاع رسانی، بیان واقعیت ها، نقد دلسوزانه و واقعی و شفاف مسایل، باید با نهایت ظرافت و دقت بکوشند تا در سنگر انجام رسالت تاریخی و خطیر خود برای عزت نظام اسلامی و اعتلای این کشور با همه وجود تلاش کنند.
نقش رسانه و خبرنگاران در پیشبرد اهداف استان ستودنی است
جواد کارگران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: همزمان با روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی روز شنبه آیین تکریم از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری باشکوه برگزار خواهد شد.


کارگران گفت: تلاش خواهد شد تا با همکاری صدا و سیما،بسیج رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری خانه مطبوعات ، آیین تکریم از خبرنگاران این استان با شکوه. و درخور شان این قشر زحمت کش برگزار شود.

وی با بیان این که رسانه ها به عنوان یار همراه و صدیق دولت در اجرای طرح و برنامه ها و برگزاری جشنواره های هستند، گفت: اصحاب رسانه باتلاش و جدیت و خلاقیت و تعهد نسبت به آنچه که وظایف و حوزه اختیارات آنهاست در برقراری ارتباط بین مردم با مسوولان از طریق بیان واقعیت ها و انتقال خواسته های مردم و پاسخگویی مسوولان کوشا باشند.

وی عنوان کرد: رسانه ها در کنار وظیفه خطیر اطلاع رسانی، بیان واقعیت ها، نقد دلسوزانه و واقعی و شفاف مسایل، باید با نهایت ظرافت و دقت بکوشند تا در سنگر انجام رسالت تاریخی و خطیر خود برای عزت نظام اسلامی و اعتلای این کشور با همه وجود تلاش کنند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نقش رسانه و خبرنگاران در پیشبرد اهداف استان ستودنی است

وی بیان کرد: این آ داره با همکاری و تعامل اصحاب رسانه توانسته جایگاه اصلی خود را در عرصه فرهنگ و هنر استان پیدا کند و به یکی از پر خبر ترین ادارات فرهنگی و هنری استان تبدیل شود.

قابل ذکر است جشن روز خبرنگار در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۳:۲۴

1 Feb 2020