۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۰۸۸۲
حسینعلی حاجی دلیگانی مطرح کرد؛

پشت‌پرده تایید قراردادهای نفتی پیش از سفر نیویورک روحانی

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به تلاش دولت برای گرفتن تایید IPC قبل از سفر نیویورک، مذاکرات یکی از مقامات با رئیس جمهور فرانسه برای قرارداد با توتال را تشریح کرد.
پشت‌پرده تایید قراردادهای نفتی پیش از سفر نیویورک روحانی
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون ولایت، با بیان اینکه کسانی که به دنبال الگوی جدید قرار داد های نفتی هستند به دنبال معامله گری هستند اظهار کرد: اگر این افراد از اجرای سناریوهایی که پشت صحنه اش معامله های شخصی است، دست برندارند، پشت صحنه اینها را افشا خواهیم کرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد: اطلاعات کامل داریم که در مورد IPC چه کسی واسطه بود که از سوی قوه مجریه برای قوه مقننه پیغام آورده که شما(مجلس شورای اسلامی) این را تایید کنید زیرا که سفر نیویورک در پیش است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس افزود: علاوه بر این، اطلاع داریم در جلسه ای با حضور اولاند رئیس جمهور فرانسه، چه مطالبی بین دو نفر در سفر نیویورک رد و بدل شده تا منابع نفتی ما در اختیار توتال قرار گیرد که شرکتی فاسد است. این شرکت در گذشته با دادن رشوه، مسئولان ما را آلوده کرد.

وی خاطر نشان کرد: مدیرعامل توتال در زمان مذاکرات اعلام کرده بود یکسری پیشنهادات جذاب از دل مذاکرات هسته ای در خصوص نفت به ما ارائه شده است.

حاجی دلیگانی گفت: رئیس کارگروه بررسی الگوی جدید قراردادهای نفتی در یکی از دانشگاه ها اعلام کرده است که ما در جریان مذاکرات برجام لابی نفتی را هم دنبال می کردیم. این افراد یکی یکی دستشان رو می شود و باید منتظر باشند که ما در آینده ای نزدیک افشا کنیم که سناریوی جدیدشان در جهت منافع چه کسانی است.

وی با طرح این سوال که چه کسانی برگزارکننده همایش پر زرق و برق برای غارتگری نفت ایران بودند؟ خاطرنشان کرد: ما اطلاعات دقیق از اقدامات این افراد داریم. اشکالات فراوانی در این قراردادها وجود دارد. این قراردادها مخالف شرع مقدس است و تعدادی از مراجع تقلید نیز نسبت به این قراردادها ابراز نگرانی کردند و معتقدند که این نوع قراردادها غارت بیت‌المال است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۳:۵۰

13 Jan 2020