۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۸۸۰۲

افتتاح مرکز بيماران راواني در شهرستان لردگان

با حضور معاون توابخشي بهزيستي کشور، مدير کل بهزيستي استان و جمعي از مسئولين شهرستاني مرکز بيماران رواني گرانمهر لردگان افتتاح گرديد.
افتتاح مرکز بيماران راواني در شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان، در اين آيين حسين نحوي نژاد معاون توابخشي بهزيستي کشور گفت: شهرستان لردگان داراي سابقه تاريخي بسيار خوبي است و يکي از شهرستان هاي فرهنگ دوست کشور است که عليرغم استعدادها و قابليت هايي که در اين شهرستان وجود دارد کمبودهايي نيز در اين شهرستان هست و نياز است هرچه سريعتر برطرف شوند.

وي گفت: با توجه به معضلات و مشکلاتي که بعضي از خانواده ها در زمينه نگهداري از بيماران رواني مزمن دارند و نيازي که اين بيماران به توانمند سازي و توانبخشي دارند مرکز توانمند سازي و توانبخشي شبانه روزي گرانمهر براي بيماران رواني مرد در اين شهرستان افتتاح گرديد که علاوه بر بيماران خود شهرستان، بيماران ساير مناطق استان را نيز تحت پوشش قرار مي دهد و به آنها ارائه خدمت و سرويس مي دهد.


نحوي نژاد بيان داشت: با افتتاح اين مرکز ۱۴ شغل مستقيم ايجاد شده است و به ۵۰ بيمار رواني در اين مرکز ارائه خدمت مي شود.

وي افزود: در کل کشور در طول ۱۵ سال  حدود ۱۲ هزار تخت براي بيماران رواني مزمن ايجاد شده است که همه اين خدمات به خاطر مشارکت مردم  و مشارکت اجتماعي بوده است که اين روند در دولت تدبير اميد شتاب بيشتري  به خود گرفته است.


معاون توابخشي بهزيستي کشور، ضمن قدرداني از مسئولين استاني و شهرستاني و موسس اين مرکز گفت: مشکلاتي در اين مرکز وجود دارد که بنا شد بر اساس مصوبه هيات وزيران براي هر بيمار يارانه اي به اين مرکز اختصاص داده شود تا بتوانند علاوه بر رفع مشکلات خود يک مرکز مناسبتري براي اين بيماران ايجاد نمايند تا توانبخشي اين بيماران سريعتر و مناسب تر انجام گردد.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۵۷

30 Dec 2019