:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> برخي ها از شعار مرگ بر آمريکا مي ترسند/ نه به رسانه هاي صهيونيستي مرگ بر اسرائيل عملي است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۳۵۱۰۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

برخي ها از شعار مرگ بر آمريکا مي ترسند/ نه به رسانه هاي صهيونيستي مرگ بر اسرائيل عملي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که امروز عده اي از شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل مي ترسند، گفت: گفتن يک نه قاطع به رسانه هاي صهيونيست به منزله مرگ بر اسرائيل عملي است.
برخي ها از شعار مرگ بر آمريکا مي ترسند/ نه به رسانه هاي صهيونيستي مرگ بر اسرائيل عملي است
به جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: عده اي يک روزي گفتند مبناي ولايت و حکومت راي مردم است پس از موضع گيري علما و مراجع حرف خود را توجيه کرده و اين گونه گفتند منظور ما آن بود که مبناي حکومت راي مردم است نه مبناي ولايت اين عذر بدتر از گناه شد.

وي با بيان اين که عده اي اصرار دارند در حوزه هايي که تخصص ندارند ابراز فضل نمايند، گفت: شان ولايت تشکيل حکومت است؛ نظر اسلام آن است که مبناي حکومت الهي باشد.

سعادت فر با مطرح کردن اين سوال که آيا هدف غدير تشکيل يک حکومت مبتني بر ولايت از طرف خدا بود يا چيزي ديگر، افزود: هدف آن بود که امير المومين ولي و رئيس حکومت باشد.

حکومت امري الهي است

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که دموکراسي به مدل غربي مهمترين مانع در مقابل بسط و گسترش نظام ولايي بود، افزود: اولين ظهور اين دموکراسي در مورد قصد ولايت اتفاق افتاد.

وي با بيان اين که حکومت مانند امر ولايت الهي است، افزود: راز مظلوميت امير المونين آن بود که مردم به کم و اطاعت پذيري بخشي از فرامين امام علي(ع) قانع شدند و اطاعت پذير محض امير المومنين نبودند.

برخي ها از شعار مرگ بر آمريکا مي ترسند

حجت الاسلام سعادت فر گفت: امروز عده اي از شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل مي ترسند و به شعار مرگ بر آل سعود اعتراض مي کنند زيرا بصيرت انقلابي ندارند.

سعادت فر با بيان اين که امر ولي را بايد اطاعت و بدون چون و چرا پذيرفت، افزود: امروز عليرغم تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب سند ۲۰۳۰ را پاره و ابطال نمي کنند.

وي با بيان اين که بايد به صراحت گفته شود سند ۲۰۳۰ خلاف استقلال، امنيت و ارزشهاي ديني ما است، افزود: ملت ايران در خواست دارند ضمن ابطال سند ۲۰۳۰ و موضع گيري صريح مسئولين اين سند را با سندهاي آموزشي مبتني بر ارزشها و تجربه هاي انقلابي در سطح جامعه جابه جا نمايند.

نه به رسانه هاي صهيونيستي مرگ بر اسرائيل عملي است

وي ضمن تشکر از حضور پرشور مردم بروجن در مراسم راهپيمايي روز قدس، گفت: امروز گفتن نه قاطع به رسانه هاي صهيونيست به منزله مرگ بر اسرائيل عملي است.

سعادت فر ضمن تاکيد بر استفاده از شبکه هاي اجتماعي سالم و مطمئن ايراني مانند سلام و سروش، گفت: صهيونيست ها مي گويند ايراني ها به زبان مرگ بر اسرائيل مي گويند اما درعمل از ابزار و تکنولوژي ما استفاده مي کنند.

حجت الاسلام سعادت فر اضافه کرد: امروز مي توانيم با حذف نرم افزارهاي اسرائيلي مانند وايبر، تلگرام و ... در يک اقدام عملي مرگ بر اسرائيل بگوييم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۵:۰۶

28 Dec 2019