۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۱۷۱۰۲
رئیس سازمان تجارت استان خبر داد

تشکيل کارگروه برندسازي آب هاي معدني چهارمحال و بختياري

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري از آغاز فعاليت ۱۱ واحد آب معدني و ايجاد اشتغال براي ۷۰۰ نفر در استان خبر داد.
تشکيل کارگروه برندسازي آب هاي معدني چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر سيد نعيم امامي در همايش ملي آب هاي معدني در شهرکرد گفت: آب پتانسيل خدادادي است که خداوند به استان ما عطا کرده است و چهارمحال و بختياري با اختصاص بيش از ۵۰۰ ميلي ليتر و نزديک به ۹۰۰ چشمه از جمله نواحي بي‌نظير غرب کشور است.

امامي افزود: استان از لحاظ توليد آب‌هاي معدني رتبه خوبي را داراست و چهارمحال و بختياري برترين مولد طلاي شفاف است.

وي بيان داشت: با وجود خشکسالي و تغيير اقليم در سال‌هاي اخير بايد سعي شود ارزش اين کيميا بر باور همگان بنشيند.

امامي با تاکيد بر حمايت از سرمايه‌گذاران در اين صنعت؛ گسترش صنعت آب‌هاي معدني را راهي براي توسعه برون‌زا و دستيابي به اقتصاد مقاومتي عنوان کرد.

وي از فعاليت هفت واحد صنعتي آب هاي معدني در استان خبر داد و تصريح کرد: در مصوبات سفر رياست محترم جمهور به استان ارائه تسهيلات به آب هاي معدني جزء اولويت ها قرار گرفت.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تا سال آينده ۱۱ واحد آب معدني در استان به ظرفيت کامل توليد مي رسد و زمينه اشتغال ۷۰۰ نفر فراهم مي شود.

اماي از تشکيل کارگروهي براي امکان برند سازي آب هاي معدني در استان خبر داد و بيان داشت: آب استان چهارمحال و بختياري از لحاظ کيفيت بهترين آب دنياست و بايد با برندساري اين ويژگي به دنيا معرفي شود.

وي اظهار داشت: با همکاري انجمن آب معدني استان و اتاق بازرگاني و آب منطقه اي تلاش مي‌شود آب معدني استان در يک برند واحد با مضامين استاني معرفي شود.

امامي خاطرنشان کرد: ماحصل و نتايج مقالات و نظر صاحب نظران در قالب يک بيانيه در پايان همايش ملي آب هاي معدني صادر و براي مراجع ذي‌ربط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۷:۱۰

25 Jan 2020