۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۹۴۶۹
در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد

گلایه استاندار چهارمحال و بختیاری از عدم جذب به موقع وام‌های ارزان‌قیمت اشتغال روستایی و عشایر

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در گذشته دلیل عدم جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری نرخ بهره بالای تسهیلات عنوان می‌شد، گفت: این سؤال اکنون مطرح می‌شود که چرا وام‌های ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایر به‌موقع جذب نمی‌شود؟!
گلایه استاندار چهارمحال و بختیاری از عدم جذب به موقع وام‌های ارزان‌قیمت اشتغال روستایی و عشایر
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با طرح سؤالات متعدد از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب نشدن تسهیلات بانکی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تسهیلات بسیار خوبی با سود بسیار کم برای ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده اما این سؤال مطرح است که چرا مشکل اشتغال و بیکاری حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دلیل عدم جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری نرخ بهره بالای تسهیلات عنوان می‌شد، ادامه داد: این سؤال اکنون مطرح می‌شود که چرا وام‌های ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایر به‌موقع جذب نمی‌شود؟!

استاندار چهارمحال و بختیاری از تعیین ضرب‌الاجل برای جذب تسهیلات بانکی اشتغال تا تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: برخی از مدیران علل جذب نشدن این تسهیلات را زمان کم آن عنوان می‌کنند، این در حالی است که آئین‌نامه جذب تسهیلات برای تمامی استان‌ها در یک زمان ابلاغ شده است و سایر استان‌ها عملکرد بهتری در این موضوع داشته‌اند.

عباسی تأکید کرد بزرگ‌ترین فساد در بدنه دستگاه‌های اجرایی عمل نکردن به وظایف است و باید جلوی این امر گرفته و شرایط پرداخت تسهیلات برای روستائیان و عشایر تسریع شود.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایر، خاطرنشان کرد: اگر روند و نوع نگاه ما تغییر نکند و درهمین راستا رضایت مردم جلب نشود، قطعا مردم و ناظرین ما را تغییر می‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تعیین ضرب‌الاجل برای مدیران مربوطه، تصریح کرد: پس از پایان فرصت تعیین شده برای جذب تسهیلات اشتغال‌زایی عملکرد مدیران در این زمینه بررسی می‌شود و مدیران پس از پایان فرصت، باید جوابگوی عملکرد خود باشد، زیرا عدم جذب این تسهیلات ظلم به مردم این استان است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۶:۴۶

3 Feb 2020