۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۹

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار عمرانی جهت بهسازی روستاهای شهرستان لردگان

مديرکل بنياد مسکن استان چهار محال و بختیاری گفت: 6 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای توسعه و بهسازی روستاهای شهرستان لردگان اختصاص داده شد.
اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار عمرانی جهت بهسازی روستاهای شهرستان لردگان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ برهان حسين پور آقائي فرماندار لردگان در جلسه ای که با حضور سهراب رئيسي مديرکل بنياد مسکن استان و رئيس بنياد مسکن شهرستان در محل دفتر فرمانداری  لردگان تشکيل شد اظهار کرد: شهرستان لردگان داراي بيشترين تعداد روستا در سطح استان مي‌باشد و اين امر نياز به برنامه‌ريزي منسجم براي رفع مشکلات و توسعه هرچه بيشتر روستاهاي شهرستان را مشهود می‌سازد.

وي گفت: با توجه به وضعيت درآمدي روستاييان در شهرستان لردگان لازم است در زمينه رفع مشکلات مسکن روستاييان، اخذ مجوزات ساخت مسکن و اعطاي وام تمهيدات لازم انديشيده شود تا روستاييان در اين زمينه مشکلي نداشته باشند.

فرماندار لردگان بیان داشت: کليه ادارات خدمات رسان شهرستان جهت همکاري با بنياد مسکن براي ساخت و ساز مسکن روستاييان و توسعه روستاها آماده همکاري هستند که نياز است جهت توسعه مناسب‌تر روستاها قبل از انجام کارها برنامه‌ريزي‌هاي لازم با ادارات خدمات‌رسان شهرستان انجام گيرد تا تداخلي در کارها پيش نيايد.

در ادامه سهراب رئيسي مديرکل بنياد مسکن استان گفت: به‌منظور بازديد از پروژه‌هاي عمراني که در سطح شهرستان لردگان وجود داشت سفري را به اين شهرستان داشتيم.

وي گفت: حدود ۶ ميليارد تومان اعتبارات عمراني (ملي و استاني) براي بهسازي روستاها در سطح شهرستان لردگان در نظر گرفته شده است.

مديرکل بنياد مسکن استان گفت: براي اعطاي قير رايگان به شهرستان نيز مبلغ یک ميليارد تومان پيش‌بيني و در جهت تکميل پروژه‌هاي عمران روستايي در این شهرستان در نظر گرفته شده است و در منابع اعتباري آتي نيز به محض ابلاغ شدن پروژه‌هاي ديگري براي شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

وي ادامه داد: در بحث مسکن روستايي از ابتداي شروع بحث مسکن روستايي تا الان مبلغ ۱۲۰ ميليارد تومان توزيع اعتبارات با همکاري بانک‌ها در سطح شهرستان انجام شده است و حدود ۲۱ ميليارد تومان ديگر نيز پيش‌بيني اعتبارات سال جاري مي‌باشد که مبلغ تسهيلات مسکن روستايي بین ۱۸ - ۲۰ و ۲۵ ميليون تومان است و بستگي به نوع ساخت و ساز مسکن دارد و بازپرداخت آن ۱۵ ساله مي‌باشد.

وي در پایان به ساخت و ساز مسکن براي فاقدين مسکن در شهرها نيز اشاره کرد و گفت: در صورتي که زمين در اختيار بنياد مسکن قرار گرفته شود مي‌توان سالانه ۱۰۰ واحد مسکوني ساخت و تحويل داد.

انتهای پیام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۸:۲۳

27 Dec 2019