۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۹۰۲۹
بسيجي عضو شوراي شهر شهرکرد:

بسيجي، با باور قلبی و بدون چشمداشت مادی به دنبال پیشرفت کشور است

تلاش و کوشش خستگي ناپذير و صادقانه اي که کاملا داوطلبانه و نشات گرفته از باورهاي قلبي است و البته بدون چشم داشت مادي، مشخصه همه بسيجيان است.
بسيجي، با باور قلبی و بدون چشمداشت مادی به دنبال پیشرفت کشور است
بسيج يک مکتب فکري و چارچوب عملي براي زندگي اجتماعي و کارزار در اين دنياي پرآشوب و فتنه است و بسيجي بودن يعني آگاهي از رمز و راز اين کارزار و آماده ساختن خود براي دست و پنجه نرم کردن با موانع و مشکلات و فراهم کردن شرايط زيستني پاک و زيبا در دنيايي سرشار از مسئوليت و تعهد. اين پرسش « بسيج چيست و بسيجي کيست؟ » بارها به ذهن هر شهروندي خطور کرده و هرکس به تناوب آگاهي خود از اين دو واژه، پاسخي براي آن دست و پا کرده است. به همين منظور مصاحبه اي با يکي از بانوان بسيجي عضو شوراي شهر شهرکرد، ترتيب داده ايم که در ادامه مي خوانيد:

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، زهرا عطايي بانوي بسيجي عضو شوراي شهر شهرکرد، به مناسبت هفته بسيج در توصيف کلمه بسيج، بیان داشت: زيباترين تعريف را مقام معظم رهبري بيان نمودند که بسيج عبارت است از مجموعه اي که در آن پاک ترين انسانها، فداکارترين و آماده به کارترين جوانان کشور در راه اهداف متعالي اين مردم جمع شدند، بسيج يعني حضور ناشي از ايمان و اخلاص و انگيزه ديني و ايمان صادقانه در هر ميداني که کارايي و توانايي حضور در آن ميدان را دارد.

وي در مورد جالب ترين ويژگي که در بسيجيان ديده است، گفت: تلاش و کوشش خستگي ناپذير و صادقانه اي که کاملا داوطلبانه و نشات گرفته از باورهاي قلبي است و البته بدون چشم داشت مادي، اين مشخصه را در همه بسيجيان ديده ام.

زهرا عطايي زمينه علاقمندي به بسيجي بودن و فعاليت در اين حوزه را اين طور بيان کرد: معتقدم تنها تفکر بسيجي است که مي تواند توطئه دشمنان را نابود کند و باعث پيشرفت ايران در عرصه هاي مختلف شود.

اين استاد دانشگاه فعاليت هاي خود در زمينه بسيج را همکاري با بسيج اساتيد، بسيج فرهنگيان و بسيج اقشار بيان کرد.

عضو شوراي شهر شهرکرد در پايان خاطر نشان کرد: حيثيت امروز نظام، تا حد زيادي مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتي تصاحب قدرت جهاني اسلامي با بسيج همه جانبه و فراگير در جهان ميسر خواهد بود به گفته امام راحل، اين امر شدني است و بايد به دنبال تحقق يافتن آن بود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۱۷

29 Dec 2019