۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۱۲۶۹
امام جمعه شهر اردل:

حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است

امام جمعه شهر اردل گفت:حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است و حفظ آن براي زنان هم وظيفه و هم افتخار است .
حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در مراسم بدرقه کاروان راهيان نور که در آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شدگفت: بايد امروزه ما قدر امنيت کشور را که در سايه تدبير حکيمانه ولايت فقيه و خون سرخ شهدا به دست آمده بدانيم و شهدا رابشناسيم و راه آنان را ادامه دهيم و بدانيم که بيشترين وصيت نامه شهدا در رابطه باحفظ حجاب و عفاف است تا از آسيب در امان بمانيم.

سلمان پور با بيان اينکه اگر زينب(س) نبود امروز نامي از کربلا و نامي از حوادث عاشورا نبود، افزود: حضرت زينب(س) جز براي خداوند نمي‌انديشيد و در تمامي لحظاتي که در حوادث عاشورا حضور داشت تنها به خداوند مي‌انديشيد و شهداي ما نيز در جنگ حق عليه باطل در همان مسيري که حضرت زينب کبري(س) و امام سجاد (ع) انتخاب کردند جان خود را تقديم انقلاب اسلامي کردند.

وي با بيان اينکه حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است و حفظ آن براي زنان هم وظيفه و هم افتخار است ادامه داد: زنان و دختران وظيفه دارند با حفظ حجاب خود پيرو مکتب حضرت زينب(س) باشند و در راستاي ترويج اين فرهنگ قدم بردارند.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: حفظ حجاب و رعايت اخلاق اسلامي براي دختران و زنان ما از واجباتي است که نبايد فراموش شود و امر به معروف در اجراي اين فريضه الهي ضروري است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۴۱

30 Dec 2019