۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۱۷۹۵۹
فرماندار فارسان:

1712 واحد مسکن مهر در فارسان به متقاضیان واگذار شد

۱۷۱۲ واحد مسكوني خود مالكي با دريافت تسهيلات بيش از ۳۵۶ ميليارد ريالي از آغاز اجراي طرح مسكن مهر در شهرستان فارسان واگذار شد.
1712 واحد مسکن مهر در فارسان به متقاضیان واگذار شد
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در نشست تامين مسكن فارسان از ثبت نام متقاضيان دريافت واحدهاي مسكوني مهر در سامانه اداره كل راه وشهرسازي به مدت زمان محدود خبر داد.

وي گفت: در مبحث مسكن ۹۹ ساله نيز ۴۳۶ واحد با تسهيلات ۱۰۹ ميليارد ريال و ۱۳۶۱ مسكن روستايي با مبلغ ۱۳۶ ميليارد ريال در اين شهرستان داراي مسكن شدند.

وي ايجاد شرايط لازم و ايجاد زير ساخت‌هاي لازم در شهرستان براي كساني كه از مسكن مهر تعاوني برخوردار هستند را لازم و ضروري دانست و از دستگاههاي خدمات رسان خواست با همكاري با يكديگر مشكلات اين واحدها رفع کنند تا مردم بتوانند در آسايش از مسكن تهيه شده استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

دادور
هر فارسان دو سال پیش تمام و کامل شد. چرا 5 میلیون تومان اضافه از متقاضیان گرفتند و میگویند مصالح گران شده؟ این تعداد واحد قبلا تعمیر کامل شدند. تازه باید دولت جریمه دیر واگذار کردن را به مردم بدهد که دو سال است نتوانسته فاضلاب آنها را کامل کند
شهناز
هر فارسان خیلی وقت است که تمام و کامل شد. چرا 5 میلیون تومان اضافه از متقاضیان گرفتند و میگویند مصالح گران شده؟ این تعداد واحد قبلا تعمیر کامل شدند. تازه باید دولت جریمه دیر واگذار کردن را به مردم بدهد که دو سال است نتوانسته فاضلاب آنها را کامل کند.مقصر مردم هستند یا مسئولین؟

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۰:۲۷

31 Dec 2019