۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۴۶۹۹
امام جمعه شلمزار:

رمضان فرصتي مناسب براي صافي و زلالي روح/ تعطيلي کارخانه سيرنگ در سال توليد و اشتغال خجالت آور است

امام جمعه شلمزار در جمع نماز گزاران جمعه اين شهر پس از تشريح اهميت ماه مبارک رمضان و توصيه نمازگزاران به روزه و روزه داري از تعطيلي يک ساله کارخانه سيرنگ شلمزار انتقاد کرد.
رمضان فرصتي مناسب براي صافي و زلالي روح/ تعطيلي کارخانه سيرنگ در سال توليد و اشتغال خجالت آور است
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار با اشاره به فرارسيدن ماه پر فضيلت رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتي براي صاف و زلال شدن قلب و روح انسان است و خوشا بحال کساني که در اين ماه از فرصت ايجاد شده بهره کافي را ببرند و در زمينه خود سازي سعي و تلاش کنند.
وي نماز گزاران را به چند کار در ماه رمضان توصيه کرد تا در مدت ۳۰روز که براي روزه داري معين شده است بتوانند رمضان را براي خود ماندگار و مفيد کنند.
حجت الاسلام سلطانزاده گفت:روزه داري، رعايت حسن خلق، تلاوت قرآن و افطاري دادن به روزه داران از مالي که خمس و زکات آن پرداخت شده است در اين ماه بسيار سفارش شده است که اميدواريم همه از اين حسنات بهره مند شوند.
امام جمعه شلمزار افزود: بهترين اعمال در اين ماه با برکت ترک محرمات الهي است و خوشا بحال افرادي که با شستشوي تن و روح خود در زلال رمضان بتوانند سالي پاک و بي آلايش را آغاز نمايند.
خطبه دوم:
امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه به مهمترين مناسب هاي هفته اشاره کرد و گفت: ۵خرداد روز حمايت از زندانيان مالي و بدهکار است که اميدواريم خيران و خيرخواهان در زمينه حمايت از زندانياني که بدليل مشکلات مالي در زندان هستند اقدام لازم را به عمل آورند.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه گفت: ششم ماه مبارک رمضان سالروز ولايت عهدي امام رضا عليه السلام است که در واقع مامون عليه العنه از اين عنوان قصد سوء استفاده داشت اما امام رضا عليه السلام با درايت خود با پذيرش اين عنوان توانستند چهره کريه حکومت عباسي مامون را برملا نمايد.
امام جمعه شلمزار در بخشي از سخنان خود با انتقاد از نحوه برگزاري انتخابات اخير گفت: چرا در برخي شعب اخذ راي با وجود راي دهندگان اما درها بسته شد و راي دهندگان مجبور شدند براي راي دادن راهي شهرکرد شوند؟ پرا مسئولان برگزاري انتخابات در امر برگزاري انتخابات اينقدر سهل انگاري کردند و چرا اينقدر حق الناس بر گردن خود گداشتند؟
حجت الاسلام سلطانزاده همچنين به تعطيلي کارخانه سيرنگ شلمزار اشاره کرد و گفت: نزديک به يکسال است شرکت سيرنگ تعطيل شده است اما هيچ اقدامي در زمينه راه اندازي مجدد کارخانه اقدامي نشده است و متاسفانه ادامه تعطيلي اين کارخانه در سال توليد و اشتغال دارد ادامه مي يابد که واقعا خجالت آور است.
وي همچنين به بودجه اختصاصي شهرستان کيار اشاره کرد و گفت: آيا بودجه اختصاص يافته به شهرستان کيار متناسب با نيازها، مشکلات و محروميت هاي آن بوده است؟ آيا بودجه به گونه اي تنظيم شده است که بخشي از محروميت هاي شهرستان کيار برطرف شود يا خير؟
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه خطاب به مردم و نمازگزاران گفت: مردم بايد مطالبات قانوني و مشروع خود را از دولت و مسئولان بخواهند و مسئولان هم بايد پاسخگوي خواست مردم باشند.
وي در پايان با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري گفت: مواظب باشيم در برابر تحريفات فرهنگي که از کتب درسي آغاز شده است بتوانيم استقامت و ايستادگي نماييم، قرار نيست همه ي فرهنگ ها، خوي ها، منش ها و رفتار ها آنگونه شود که غربي ها انتظار دارند و بايد از هم اکنون در برابر بسياري از تحريف هاي فرهنگي ايستادگي نمود.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۴۳

26 Dec 2019