۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۷۸۴۹
مسئولين چاره انديشي کنند

گلايه دانشجويان اردل ازتعطيلي تنها کتابخانه شهر اردل

تنها کتابخانه شهيد باهنر شهر اردل چند روزي به دليل تعميرات داخلي تعطيل شد که اين موضوع باعث گلايه مندي دانشجويان و دانش آموزان شده است.
گلايه دانشجويان اردل ازتعطيلي تنها کتابخانه شهر اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، گسترش و ترويج کتاب‌خواني و انس با دريچه فرهنگ بشري که همان مطالعه و کتابخواني است از يک نگاه نيازمند زمينه‌سازي مناسب و از سوي ديگر وابسته به تمهيدات و چارچوب هاي از پيش تعيين شده است.

کتابخانه‌ها به عنوان يکي از پايگاه‌هاي اصلي فرهنگي، مکان مناسبي براي پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است و کتاب بهترين گزينه براي پر کردن اوقات فراغت است زيرا با آگاهي‌بخشي به جامعه سبب ارتقاي فرهنگ عمومي مي‌شود.

برخي از دانشجويان با ارسال پيامک و تماس تلفني به پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه از تعطيلي تنها کتابخانه شهر اردل خبرداد وضمن گلايه از مسئولين مربوطه از خبرنگارهفت چشمه خواستار پيگيري مطالبه خود شدند.

خبرنگار هفت چشمه در اين خصوص گفت‌وگويي را با مصطفي انصاري رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان اردل ترتيب داد.

مصطفي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه علت تعطيلي کتابخانه شهيد باهنر شهر اردل را تعميرات داخلي بيان کرد و اظهار کرد: به مدت ۲۰ روز اين مرکز تعطيل مي‌باشد.

بعد از اينکه با خبر شديم علت تعطيلي کتابخانه شهر اردل چيست و آن هم در آستانه امتحانات که باعث گلايه‌مندي دانشجويان و دانش آموزان شده است، انتظار مي‌رفت مسئولين مربوطه با توجه به اينکه در آستانه امتحانات هستيم براي بازگشايي تنها کتابخانه شهر اردل چاره انديشي کنند و تعميرات را براي وقتي بهتر انجام مي دادند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۸:۴۸

2 Jan 2020