۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۲۵۷۸۹
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

اربعین امام حسین به بزرگترین همایش جهانی تبدیل شده است

خطیب جمعه شهرکرد : در سال های اخیر آیین اربعین شهادت امام حسین علیه السلام به بزرگترین همایش دینی و مذهبی جهان تبدیل شده است
اربعین امام حسین به بزرگترین همایش جهانی تبدیل شده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد گفت : برگزاری  آیین  بزرگ اربعین شهادت امام حسین علیه السلام  حول محور یک مجاهد فی سبیل الله، نشان دهنده پیشینه غنی دین اسلام و اهمیت قیام امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش است.
 حجت الاسلام فاطمی افزود: استعدادهای ایرانیان در زمینه های علمی، تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، با گرویدن به دین اسلام به شکوفایی رسید.
وی تصریح کرد: اکنون نویسندگان بزرگترین کتاب های مربوط به مذاهب شیعه و سنی از علمای ایران اسلامی هستند.
امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری، در کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران، به طور کامل نسبت به شکوفایی استعداد ایرانیان با گرویدن به اسلام و همچنین تلاش های علمی ایرانیان برای ترویج دین اسلام اشاره کرده است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم باید افراد بابصیرت، عالم و آگاه را به عنوان نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.
حجت الاسلام فاطمی با تبیین اهمیت برخورداری از قانونی جامع و اهمیت قانون گذاری اظهار کرد: تمامی مشکلات موجود در جامعه به خاطر بی قانونی و یا عمل نکردن درست به قانون است.
امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: امروزه عمل به قانون امر به معروف و پرهیز از قانون شکنی نهی از منکر است و باید در این زمینه تمامی مسوولان و قشرهای مختلف جامعه عامل به قوانین باشند.
وی بیان کرد: مردم باید اجرای صحیح قانون، به ویژه قانون امر به معروف و نهی از منکر را از مسوولان مطالبه کنند.
حجت الاسلام فاطمی یادآورد شد: اجرای این قانون در دستگاه های اجرایی بایستی به صورت ویژه مورد توجه باشد.

 انتهای خبر /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۶:۰۹

18 Feb 2020