۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۲۹۰۵۵

دو کانون گردشگري در کوهرنگ افتتاح شد

دو کانون گردشگري آبشار کوهرنگ و ديمه در شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
دو کانون گردشگري در کوهرنگ افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، دو کانون گردشگري آبشار کوهرنگ و کانون 17 مهر ديمه (سالروز سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبري به روستاي لبد و سرآقاسيد کوهرنگ) باحضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ و مسئولين ادارات اين شهرستان افتتاح شد.
 
علي بدري فرد مسئول فرهنگي ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با کوهرنگ خبر اظهار کرد: اين کانون‌های گردشگری شامل نمازخانه آقايان و بانوان جهت برگزاري نماز جماعت، نمايشگاه بومي محلي و صنايع دستي، نمايشگاه معرفي شهداي شهرستان مي‌باشد.

سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهنگ در مراسم افتتاح اين دو کانون گردشگري با تاکيد بر اينکه "رويکرد عملياتي در حوزه اقتصاد، مبتني‌بر بندهاي اقتصاد مقاومتي بوده و اين روند با قدرت بيشتري بايد ادامه يابد، افزود: اقتصاد مقاومتي با رويکرد درون‌زا و برون‌نگر، اقتصادي توانمند و تاثير ناپذير از تهديدات خارجي، اما بهرمند از سرمايه و فناوري است.
 
وي در ادامه با اشاره بر اهميت اقتصاد مقاومتي و صنايع دستي که در اين کانون‌ها در معرض ديد گردشگران قرار داده شده، افزود: بايد از ظرفيت‌هاي صنايع دستي در ايجاد اشتغال در سطح شهرستان استفاده کرد.
 
نظري بيان داشت: توسعه صنايع دستي نيازمندمعرفي صنايع دستي است که برگزاري نمايشگاه‌ها نقش مهمي در معرفي صنايع دستي به مردم دارد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۰:۵۲

13 Feb 2020