۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۴۰۱۵

بازدید معاون وزیر کشور از طرح های عمرانی شهرداری شهرکرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرکرد شهری مناسب به منظور مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی است.
بازدید معاون وزیر کشور از طرح های عمرانی شهرداری شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز ، مهندس هوشنگ خندان دل در جریان بازدید از روند پروژه های عمرانی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: شهرکرد با داشتن اقلیم، آب و هوای خوب و مردمی فعال و شاداب، شهری مناسب برای توسعه، گسترش، آبادانی و سرمایه گذاری است.

وی افزود: از سرمایه گذاران دعوت می کنیم از فرصت و موقعیت فراهم شده این منطقه برای سرمایه گذاری استفاده نمایند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداریهای کشور همچنین ضمن قدردانی از زحمات نیروهای این شهرداری به منظور خدمت به شهروندان، روند خدمات رسانی و فعالیت های عمرانی شهرداری شهرکرد را مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه این بازدید، نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد گزارشی از روند پیشرفت پروژه های عمرانی این شهرداری از جمله ساخت پروژه برج های دوقلو، بازگشایی امتداد بلوار کاشانی، مسیل اشگفتک، سیستم روشنایی کمربندی ۱۵ خرداد، مسیل جنوب شهر و آرامستان جدید شهرکرد را در حضور معاون وزیر کشور ارائه داد.
نورالله غلامیان دهکردی تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های اصلی برنامه های شهرداری شهرکرد در سال جاری است.

وی با اشاره به مطلوب ارزیابی نمودن پروژه های شهرداری شهرکرد توسط معاون وزیر کشور، یکی از مشکلات این شهرداری را کمبود اعتبارات عنوان کرد و افزود: طی این بازدیدها، ایشان قول مساعد در زمینه اختصاص اعتبارات و کمک مالی به پروژه های شهرداری شهرکرد را دادند.

در جریان بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه های عمرانی شهرداری شهرکرد، علی نوذری ،معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، معصومی مدیر کل دفتر فنی وزارت کشور، معاونان عمرانی و برنامه ریزی استاندار، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد و جمعی از مدیران شهری و کارشناسان حضور داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۶:۳۷

30 Dec 2019