۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۱۷۰۸۵
مسئول برگزاری پارک معارفی:

45 هزار نفر از پارک معارفی شهرکرد بازدید کردند

طی 12 روز برگزاری پارک معارفی شهرکرد، بیش از 45 هزار نفر از این مکان بازدید کردند.
45 هزار نفر از پارک معارفی شهرکرد بازدید کردند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام عابدین کاظمی نیا در اختتامیه پارک معارفی شهرکرد اظهار کرد: این پارک نتیجه دو ماه کار و تلاش شبانه‌روزی گروه جهادی تبلیغی حدیث هدایت  است که از آن‌ها تقدیر و تشکر میکنیم.

وی با بیان اینکه پارک معارفی یکی از مهمترین کارهای ابتکاری حوزه فرهنگی در استان است، گفت: ما توانستیم یک عده افراد تخصصی را دور هم جمع کنیم و با یک عزم و مدیریت جهادی این مجموعه را برپا کنیم.

کاظمی نیا از بازدید بیش از 45 هزار نفر از پارک معارفی خبر داد و افزود: این پارک از ساعات اولیه افتتاحیه با استقبال خوب مردم استان روبرو شد و توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند.

مسئول برگزاری پارک معارفی شهرکرد با بیان اینکه این پارک در مساحتی به میزان 2 هزار و 700 متر زیربنا برپا شد، تصریح کرد: این پارک در 7 سالن و 43 غرفه طراحی شده است.

کاظمی نیا با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان، خاطرنشان کرد: از همه نهادها و افرادی که ما را در برپایی این پارک کمک کردند قدردانی کرده و امید می‎رود بتوان در جبهه جنگ نرم با این کارهای ابتکاری و نوین بتوانیم نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن ایفا کنیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۵:۲۱

29 Dec 2019