۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۴۲۷۵
با حضور حجت الاسلام و المسلمين دهنوي/

دانشجويان آماده شدند تا "خانه اي پيش خدا" بسازند

دو کارگاه آموزشي با موضوع خانواده در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
دانشجويان آماده شدند تا "خانه اي پيش خدا" بسازند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ دو کارگاه آموزشي با موضوع خانواده با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين حسين دهنوي به همت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و معاونت فرهنگي دانشگاه شهرکرد وبا حضوراساتيد، کارمندان و دانشجويان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


حسين دهنوي که کارشناس امور تربيتي و خانواده است در گفتگويي گفت: من در بيست و سه سالگي ازدواج کردم و درسم را در نيشابور تمام کردم و به قم مشرف شدم و پايه سوم حوزه را که تمام کردم ، به شهرمان برگشتم و اقدام به ازدواج کردم  و اهل نيشابور هستم.

وي توضيح داد: نحوه خواستگاري من خيلي عادي و بر اساس اعتقاداتي که داشتم بود. من قبل از ازدواج با همسرم آشنا نبودم و در همان مراسم خواستگاري ايشان را ديدم.


ازدواج ما خيلي ساده بود و شرط اول ازدواج من اين بود که با خانم سيده ازدواج کنم زيرا به حضرت فاطمه (س) ارادت خاصي داشتم. دوست عزيزي خانواده محترمي را به ما معرفي کردند و طبق آداب و رسوم ما به همراه خانواده مان به خواستگاري رفتيم. الحمدلله زندگي خوبي هم داريم. من فقط يکبار به خواستگاري رفتم که به ازدواج منتهي شد. يک جلسه با همسرم صحبت کردم و بعد جواب مثبت گرفتم.

گفتني است؛ کارگاه آموزشي "نحوه رسيدن به خانواده موفق" ويژه اساتيد و کارکنان و کارگاه آموزشي "خانه اي پيش خدا" ويژه دانشجويان برگزار گرديد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۴۱

24 Jan 2020