۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۲۹۵۰۵

از فيش‌هاي نجومي تا عشق‌هاي نجومي!

کارشناس مسئول دفتر شيرخوارگاه امام علي (ع) گفت: کودکان بي‌سرپرست نسبت به کودکان بدسرپرست آمار کمتري را به خود اختصاص داده‌اند، کودکان بادستور مقام قاضي در سطح کشور به سه رده پيش‌بيني شده در اين موضوع که به تفکيک هم هستند منتقل مي‌شوند.
از فيش‌هاي نجومي تا عشق‌هاي نجومي!
به گزارش جهانبین نیوز؛ زهرا کريمي کارشناس مسئول دفتر شيرخوارگاه امام علي(ع) در حاشیه بازدید خبرنگار منطقه آزاد از این شیرخوارگاه و حضور در جمع صمیمی و سرشار از مهر و عاطفه مربیان و کمک‌مربیان پرکار و گمنام آن در مصاحبه اختصاصی با منطقه آزاد، ضمن تبيين اصل ۲۱ و ۲۹ قانون اساسي در امر نگهداري کودکان بي‌سرپرست و بدسرپرست اظهار کرد: کودکان بي‌سرپرست نسبت به کودکان بدسرپرست آمار کمتري را به خود اختصاص داده‌اند و این کودکان با دستور مقام قاضي در سطح کشور به سه رده پيش‌بيني شده در اين موضوع که به تفکيک هم هستند منتقل مي‌شوند.

کريمي اظهار کرد: سیاست بر اینست که بچه‌ها در خانواده نگهداری شوند چراکه خیلی از از مسئولیت‌پذیری‌ها را بچه‌ها در خانواده یاد می‌گیرند که در این مورد می‌توان به ضعف مدیریت اقتصادی برخی بچه‌ها اشاره کرد.



کارشناس مسئول دفتر شيرخوارگاه امام علي (ع) به کلاس‌های مهارت زندگی و نتیجه حاصله از تعامل بچه‌ها در اجرا اشاره کرد و افزود: خرید، ثبت‌نام، اردوها و... از طریق خود بچه‌ها صورت می‌گیرد چون قطعاً بچه‌ها تا در تعامل نباشند مشکلات‌شان مشخص نمی‌شود و بدترین خانواده بهتر از بهترین مرکز شبانه‌روزی است چون پرورش بچه‌ها بسیار مهم‌تر از نگهداری آنهاست.

وی بیان داشت: از بچه‌ها چه در دانشگاه عالی و چه در دانشگاه آزاد تا مقطع دکتری حمایت مالی به عمل می‌آید و همچنین حمایت‌ها بعد از پایان تحصیلات در امر اشتغال و ازدواج ادامه خواهد داشت.

کریمی ادامه داد: متأسفانه امسال به‌ویژه در ماه مبارک رمضان شیرخوارگاه کمترین میزان مشارکت مردمی را داشت، همچنین مشکل نیروی انسانی و شیفت‌های اضافه از مشکلات اصلی این مرکز است و متأسفانه نیروی انسانی برای شیرخوارگاه درنظر گرفته نشده است و عمدتاً از نیروهای موقت یا نیروهایی که در آستانه بازنشستگی هستند استفاده می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است خیرینی که علاقمند به مشارکت در این امر هستند می‌توانند نسبت به واریز وجه نقد به شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی اقدام و فیش واریزی آن را به مسئول شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرکرد تحویل دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۸:۴۷

1 Feb 2020