۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۶۵۴۵

ارتش اسرائيل دست خالی به دنبال فرار از غزه

نویسنده صهیونیست تاکید می‌کند که حالتی از ترس به خاطر افزایش تعداد کشته شدگان نظامیان اسرائیلی که باعث تضعیف روحیه سربازان و شهرک‌نشینان شده است به وجود آمده است.
ارتش اسرائيل دست خالی به دنبال فرار از غزه
به گزارش جهانبین نیوز، پایگاه فلسطینی "عرب۴۸" گزارش داد که "ناحوم برنیاع" تحلیلگر معروف اسرائیلی در روزنامه "یدیعوت احرونوت" در یادداشتی تحت عنوان «چگونه از این وضعیت خارج شویم؟» نوشت که کابینه رژیم صهیونیستی در جلسات خود به دنبال یافتن راه‌حلی برای پایان عملیات نظامی در نوار غزه متمرکز شده است و میداند که تخریب تمام تونلها که هدف عملیات زمینی اعلام شده است ممکن نیست.

برنیاع تاکید می‌کند که حالتی از ترس به خاطر افزایش تعداد کشته شدگان نظامیان اسرائیلی که باعث تضعیف روحیه سربازان و شهرک‌نشینان شده است به وجود آمده است.

این نویسنده نزدیک به دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی افزود که «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال آتش‌بسی است که حاصل تجمیع دو طرح آتش‌بس مصر و قطر باشد و در حال حاضر پیشنهاد آتش‌بس موقت داده تا در مورد این طرح و درخواستهای حماس بحث شود و رژیم صهیونیستی تحت نظارت کری و اروپایی‌ها مجبور به گفتگو درباره این طرح است.

ناحوم برنیاع در ادامه مجبور شدن رژیم صهیونیستی به گفتگو درباره این طرح را دارویی تلخ توصیف می‌کند که این رژیم مجبور به نوشیدن آن است و می‌افزاید که مقامات سیاسی و ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال پایان یکجانبه عملیات و خروج نیروهای نظامی از غزه هستند اما اگر پرتاب موشکها پایان نیابد حمله هوایی، زمینی و دریایی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : جام نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۴۵

2 Jan 2020