۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۹۶۸۵
در شهرستان لردگان صورت گرفت/

کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد+ تصاویر

فرماندار شهرستان لردگان با اعلام اين خبر گفت: روستاي قلعه سما در بخش منج دانش آموزان آن در کانکس درس مي خواندند که توسط بنياد برين از مرکز کشور خيري به نمايندگي از اين بنياد کلنگ يک باب مدرسه سه کلاسه را به زمين زد.
کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد+ تصاویر
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ برهان حسين پور، فرماندار شهرستان لردگان گفت: روستاي قلعه سما در بخش منج از توابع شهرستان لردگان که دانش آموزان آن در کانکس درس مي خواندند، توسط بنياد برين از مرکز کشور خيري به نمايندگي از اين بنياد کلنگ يک باب مدرسه سه کلاسه را به زمين زد.

در ادامه سهراب يزداني معاون اجرايي اداره کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان چهار محال و بختياري گفت: اين مدرسه با مساحت 1500 متر مربع و زيربنايي آموزشي 300 متر با مبلغ 400 ميليون تومان ساخته خواهد شد که سهم بنياد برين 250 ميليون تومان مي باشد که اميد است تا سال آينده به بهره برداري برسد.

حسين جمشيديان نماينده بنياد برين کشور، هدف از کلنگ زني مدارس خيره را ارتقاي فرهنگي جامعه به خصوص مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: اميد است با ساخت اينگونه مدارس بتوان گامي مثبت در راستاي ارتقاي سطح فرهنگ جامعه برداشت.

گفتني است، روستاي قلعه سما 220 نفر جمعيت دارد و و در فاصله 38 کيلومتري شهر لردگان واقع شده است و جمعيت دانش آموزي آن 36 دانش آموز در مقطع ابتدايي است.

کلنگ مدرسه سه کلاسه روستاي قلعه سما به زمين زده شد

 
انتهاي پیام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۶:۳۷

27 Dec 2019