۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۹۶۰۵

ارتش بیست میلیونی با حضور زائران اربعین حسینی در کربلا تحقق یافت

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی گفت: با حضور خیل عظیم زائران اربعین حسینی در کربلا ارتش ۲۰ میلیونی مد نظر امام راحل تحقق یافت.
ارتش بیست میلیونی با حضور زائران اربعین حسینی در کربلا تحقق یافت
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با اشاره به حضور حداکثری شیعیان در اربعین امسال، این واقعه را افتخارآفرین برشمرد.

وی درخواست کرد کمیته ای برای جمع آوری اطلاعات و آمار و تحلیل زیارت اربعین در استان تشکیل شود تا برای سال آینده برنامه ریزی و زمینه حضور بیسشتر زائران فراهم شود.

اروجی با اشاره به اجتماع باشکوه اربعین در مرکز استان گفت: برگزاری این اجتماعات چندسالی است که شروع شده و باید با پرهیز از هرگونه موارد اختلافی، زمینه اتحاد و همدلی در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دشمن از تفرقه بهره می برد و از اجتماع و وحدت ضربه می بیند گفت: باید با وحدت از منشأهای اختلاف پرهیز کرد.

اروجی با بیان اینکه آروزی امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی در اربعین حسینی در کربلا تحقق یافت گفت: خاطرات اربعین باید ثبت و ضبط و ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به در پیش بودن نهم دی ماه به‌عنوان یک مناسبت غرور آفرین گفت: نهم دی ماه آب پاکی را روی ناپاکی ها ریخت و دشمن برای کم رنگ جلوه دادن آن تلاش می‌کند.

اروجی گفت: خالق نهم دی مردم بودند و بزرگداشت این روز باید مردمی باشد.

وی حضور حداکثری تشکل های مردمی وابسته به نهادها و ارگان ها را خواستار شد.

اروجی با اشاره به برگزاری انتخابات سومین دوره کانون مداحان در ۱۲ دی ماه گفت: بیش از هزار مداح شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شده است.

در این نشست کارت شناسایی مداحان رونمایی شد.

برنامه ریزی مراسم ۲۸ صفر و زیارت از راه دور حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) از دیگر موارد مطرح در این نشست بود.

گفتنی است نشست ستناد ساماندهی شئون فرهنگی استان در روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه ۹۳ در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۸:۳۱

3 Mar 2020